  • Data: 2007-05-18 18:27:34
    Temat: Odmówiłam ZUS-owi zapłaty składek i oddałam ich do sądu
    Od: "W...@w...op" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    ZUS przysłał mi wezwanie do zapłaty zaległych składek z roku 1999-2006 !? oraz
    złożenia dokumentów korygujących i paru innych w związku z zakończniem
    działalności gosp.w 2003 r.Dokumenty wyrejestrowujące zostały ówcześnie
    złożone o czym ich poinformowałam po pierwszym niedawnym wezwaniu.Wyjaśniłam
    sytuację i poprosiłam o wyznaczenie daty bezpośredniego spotkania w ZUS .Po
    tym moim piśmie otrzymałam drugie wezwanie bez skorygowanych zaległości z
    ponownym wezwaniem do zapłaty i złożenia dokumentów o których mowa
    wyżej.Koniec, pomyślałam i dzisiaj przeciwko ZUS złozyłam pozew w sądzie.Dość
    bałaganiarstwa w ZUS-ie .Jak się z nimi rozliczałam to o żadnych zaległościach
    nikt nie wspominał.Teraz po tylu latach a na dodatek za okres gdy nie
    prowadziłam DG domagaja się kasy? NIech sąd rozstrzyga !

    Katarzyna