  • 21. Data: 2010-06-21 08:04:05
    Temat: Re: Odmowa wykonania usługi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2010, Andrzej Lawa wrote:

    > Sugeruję tylko, że dawniej praktycznie wszystkie ceny były regulowane ;)

    A to nie załapałem i się w zupełności zgadzam!

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2010-07-05 00:35:58
    Od: <s...@a...pl>

    > Hę? Niby dlaczego "tylko komitet"? Mam kandydata, chcę mu pokibicować
    > indywidualnie zaprojektowanym plakatem, który sobie nakleję seryjnie na
    > płot. Jaki przepis mi tego zabrania wg.ciebie?

    Ordynacja wyborcza.

  • 23. Data: 2010-07-06 00:45:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    s...@a...pl napisal:
    > Ordynacja wyborcza.

    Hm, zapolemizuję. Ordynacja wyborcza w art.78a stwierdza
    jedynie, że:

    "1. Materiały wyborcze powinny zawierać wyraźne oznaczenie, od kogo pochodzą."

    co nie wyklucza osób fizycznych, gdyż dopiero w punkcie (2) jest napisane,
    że:

    "2. Materiały wyborcze zawierające oznaczenie komitetu, od którego pochodzą,
    podlegają ochronie prawnej."

    Z tego wnioskuję, że materiały podpisane przez osoby fizyczne możne dewastować
    bezkarnie :)

    Niemniej, nie-komitety też mogą mieć plakaty i je rozwieszać.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek