  • Data: 2002-08-29 11:54:14
    Temat: Odmowa sprzedazy
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyla mi sie taka sytuacja. Bylam w palacu kultury i nauki w stolicy
    naszej pieknej. Tam sa takie sklepiki z pamiatkami, kartkami itp.
    Podeszlam do jednego z nich i zapytalam sie czy maja znaczki. Pani
    odpowiedziala ze maja. Wiec poprosilam ich (nie pamietam ile) kilka. Na co
    kobieta odpowiedziala ze nie sprzeda jesli nie kupie u niej
    pocztowki!!!!!!!!!!!
    Bardzo sie tym oburzylam. Czy ona mogla tak zrobic? Czy jesli oferujemy
    jakis towar do sprzedarzy mozemy odmowic jego sprzedazy???

    Przyznam ze podobne sytuacje zdarzyly mi sie kilka razy. Np w jednym z
    krakowskich kioskow kobieta nie chciala sprzedac mi biletu jesli nie kupie
    cos wiecej. Ja wiem ze oni na tym kokosow nie zarabiaja ale na pewno nie
    robia tego charytatywnie a tym bardziej nie doplacaja (jak twierdziala pani
    z palacu kultury!!!)

    Trzecia sytuacja dotyczyla gofrow. Rowniez w krakowie przy okazji odwiedzin
    rodzinki chcialam kupic gofry suche (bo w domku posiadalam syrop klonowy
    ktory jest o wiele smaczniejszy od dodatkow oferowanych w budce).W cenniku
    byly suche gofry ale jak poprosilam o 10 sztuk to pani odmowila mi ich
    sprzedarzy.

    Czy mozna tak robic? Gdzie mozna sie udac z zarzaleniem czy czyms w tym
    stylu w zwiazku z takimi praktykami????Chcialabym moc np gdzies zadzwonic i
    to zglosic jesli po raz kolejny taka sytuacja mi sie zdarzy. Bo jak inaczej
    nauczyc naszych "obywateli" przestrzegania prawa i zdrowego rozstadku.
    Baaaaaaaaaaaardzo prosze o pomoc.