  • 31. Data: 2015-03-08 02:07:56
    Temat: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-08 00:31, Budzik pisze:
    > Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > A jak myslisz?

    Myślę, że w Polsce jest coraz większy syf!

    --
    animka

  • 32. Data: 2015-03-08 09:43:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > A po co? Nie na środku podwórka, a w pobliżu zsypu za domem, gdzie był
    > wystawiony kontener dla MPO. MPO zabrało.

    Znowu poległa na ironii...

  • 33. Data: 2015-03-08 09:43:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Myślę, że w Polsce jest coraz większy syf!

    A cos w temacie?

  • 34. Data: 2015-03-08 10:04:09
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 09:43, Budzik pisze:
    > Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > A cos w temacie?

    No, jesteśmy w temacie śmietników.
    Podejrzewam, ze Polska staje się coraz większym śmietnikiem i sprawa
    śmieci urosła do jednej z większych gałęzi naszej gospodarki.
    Odkurzacz jest tylko czubkiem góry lodowej, bo zaraz za nim jest cała
    ogromna gałąź śmieciowa - złom samochodowy przywożony z zachodu.

    Ekscytacja tym złomem, szczególnie wśród młodzieży przypomina mi
    ekscytację pustymi puszkami po Coca Coli na początku lat osiemdziesiątych :)

    Tym samym Polska stała się śmietnikiem Europy, z czego niektórzy chcą
    być dumni.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 35. Data: 2015-03-08 10:55:14
    Temat: Re: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Kto powiedział, że się nie ściga?
    > :P
    >
    > Jeśli ściganie jest jakoś proporcjonalne do wagi wykroczenia (bo to
    > jest wykroczenie, nie przestępstwo!), to odstąpienie od wymierzenia
    > kary, zastosowania "środka wychowawczego" (pouczenia) jak
    > najbardziej
    > wyczerpie skalę "środków" ;>

    A słyszałeś o tym by kiedykolwiek policjant interweniował i pouczył?

    > Art.41KW jakby co.
    >
    > Niejednemu kierowcy upiekła się zbrodnia przekroczenia prędkości :>
    > (właśnie przez pouczenie), to ile ma być za "śmieciową puszkę"?

    Przekroczenie prędkości to występek banalny o niewielkim ciężarze,
    zwykle bezskutkowy. A w najgorszym przypadku może doprowadzić do
    zabicia innego obywatela, czyli nadal nic wielkiego. Puszka to
    zupełnie co innego. Mowa o zaborze mienia państwowego, a w tej
    dziedzinie państwo nie ma skłonności do pobłażania nawet
    najdrobniejszej przewinie.

  • 36. Data: 2015-03-08 10:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

    > Tym samym Polska stała się śmietnikiem Europy, z czego niektórzy chcą
    > być dumni.

    Tak to juz jest, ze ludzie sa dumni z dziwnych rzeczy.
    Taki jeden jest na przykład dumny, ze płaci fajkami za seks
    pietnastolatkom...

  • 37. Data: 2015-03-08 13:55:52
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 10:55, Alek pisze:

    > A słyszałeś o tym by kiedykolwiek policjant interweniował i pouczył?

    Ja nie tylko słyszałem ale i miałem przyjemność być pouczonym za
    przekroczenie prędkości lub za przejście na czerwonym świetle.
    O co chodzi?

  • 38. Data: 2015-03-08 14:03:54
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

    > Tak to juz jest, ze ludzie sa dumni z dziwnych rzeczy.
    > Taki jeden jest na przykład dumny, ze płaci fajkami za seks
    > pietnastolatkom...

    Dumny to ja byłem, gdy Na Wybrzeżu Kości Słoniowej piętnastolatki łasiły
    się i same wpraszały do łóżka. Tam nawet nie musiałem fajek kupować. Dla
    nich bzyknięcie się z białym było nobilitacją w środowisku.
    Oczywiście w przypływie dobroci dostawały zwykle 2-5 franków CFA. :)

    Ale nie mam nic przeciwko temu, żebyś Ty był dumny z korków na drogach
    spowodowanych liczebnością samochodowego złomu.
    Nie uwierzysz, ale niektórzy z małych miejscowości ze z trudem ukrywaną
    dumą opowiadają czasem, że stali w "korku" w swoim miasteczku :)

  • 39. Data: 2015-03-08 14:24:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 10:55, Alek pisze:
    > A słyszałeś o tym by kiedykolwiek policjant interweniował i pouczył?

    To, że nie słyszałeś, to wiesz...

    Poza tym, tłumaczę, że interwencja kosztuje i te koszty są wyższe niż
    strata, stąd nie jest to działanie priorytetowe, żeby stawiać
    policjantów na warcie przy śmietniku.

  • 40. Data: 2015-03-08 14:25:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 13:55, Wiesiaczek pisze:

    > Ja nie tylko słyszałem ale i miałem przyjemność być pouczonym za
    > przekroczenie prędkości lub za przejście na czerwonym świetle.
    > O co chodzi?

    Jemu chodzi o to, że go nie pouczają, jak grzebie w śmietniku ;-P

    I nie przyjmuje do wiadomości, że nie wszystkich da się pouczać/karać,
    bo moce przerobowe służb są kosztowne, bardziej niż ewentualne straty z
    kradzieży puszki