  • 21. Data: 2015-03-07 19:48:29
    Temat: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.03.2015 o 19:32, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Dlaczego więc nie ściga się osób wybierających ze śmietników np. puszki
    > aluminiowe?

    Wielu rzeczy się nie ściga. Z wielu powodów. Choćby to, że straty
    wynikające z tego procederu są mniejsze niż koszt działań im
    zapobiegających.

  • 22. Data: 2015-03-07 21:40:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    Noe pamietam gdzie ( Portugalia)?- proceas o kradzież śmieci był. Śmieci to towar jak
    każdy inny a cz3sto bardziej dochodowy jak 'każdy inny".

  • 23. Data: 2015-03-07 21:44:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-07 o 01:59, animka pisze:
    > Kazałam jeszcze pociąć tę kanapę.
    Trzeba było jak każdy normalny spalić ją na środku podwórka :->

    Maciek

  • 24. Data: 2015-03-07 21:55:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Wielu rzeczy się nie ściga. Z wielu powodów. Choćby to, że straty
    > wynikające z tego procederu są mniejsze niż koszt działań im
    > zapobiegających.

    W postępowaniu karnym rachunek ekonomiczny nie decyduje, to nie jest
    biznes.

  • 25. Data: 2015-03-07 22:17:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.03.2015 o 21:55, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > W postępowaniu karnym rachunek ekonomiczny nie decyduje, to nie jest
    > biznes.

    Ale zanim dojdzie do postępowania, musi być prowadzone działanie służb.
    I jak sądzę, komendanci Policji i SM wolą kierować podwładnych do
    ważniejszych zadań niż masowe ściganie złodziei śmietnikowych.

  • 26. Data: 2015-03-07 22:21:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.03.2015 o 21:55, Alek pisze:
    > W postępowaniu karnym rachunek ekonomiczny nie decyduje, to nie jest
    > biznes.

    A i jeszcze -- czemu karnym? Wartość puszki jest tak znikoma, że to nie
    Kodeks Karny, a Wykroczeń co najwyżej, mylę się?

  • 27. Data: 2015-03-07 22:35:09
    Temat: Re: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Mar 2015, Alek wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Dlaczego więc nie ściga się osób wybierających ze śmietników np. puszki
    > aluminiowe?

    Kto powiedział, że się nie ściga?
    :P

    Jeśli ściganie jest jakoś proporcjonalne do wagi wykroczenia (bo to
    jest wykroczenie, nie przestępstwo!), to odstąpienie od wymierzenia
    kary, zastosowania "środka wychowawczego" (pouczenia) jak najbardziej
    wyczerpie skalę "środków" ;>

    Art.41KW jakby co.

    Niejednemu kierowcy upiekła się zbrodnia przekroczenia prędkości :>
    (właśnie przez pouczenie), to ile ma być za "śmieciową puszkę"?

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2015-03-07 22:39:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Mar 2015, Kris wrote:

    > Noe pamietam gdzie ( Portugalia)?- proceas o kradzież śmieci był.

    Jeszcze mógłby się przydać taki parametr jak "skala".
    Bez problemu mogę sobie wybrazić zniknięcie "w sezonie" dajmy
    na to kilkuset worków z liśćmi z całej dzielnicy.

    > Śmieci to towar jak każdy inny a cz3sto bardziej dochodowy jak 'każdy
    inny".

    Niezaprzeczalnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2015-03-08 00:31:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > To dlaczego nurki chodzą i grzebią w śmieciach? Dlaczego nikt ich nie
    > aresztuje?

    A jak myslisz?

  • 30. Data: 2015-03-08 02:05:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-07 21:44, Maciek pisze:
    > Trzeba było jak każdy normalny spalić ją na środku podwórka :->

    A po co? Nie na środku podwórka, a w pobliżu zsypu za domem, gdzie był
    wystawiony kontener dla MPO. MPO zabrało.

    --
    animka