  • 1. Data: 2012-07-12 13:37:05
    Temat: Oddawanie moczu a dzień wolny w pracy
    Od: to <t...@i...pl>

    Witam

    Zamierzam regularnie oddawać mocz. Z tego co słyszałem od znajomego,
    który regularnie oddaje mocz (urynę), co 2 miesiące ma z tego tytułu
    dzień wolny w pracy, gdy idzie oddać mocz.

    Jak stanowi prawo odnośnie takiej akcji? Czy to w regulaminie każdej
    firmy są jakieś wzmianki na ten temat czy to ustawodawczo jakoś jest?

    pozdrawiam

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2012-07-12 15:05:03
    Temat: Re: Oddawanie moczu a dzień wolny w pracy
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-12 13:37, to pisze:
> [...]
    >
    > Jak stanowi prawo odnośnie takiej akcji? Czy to w regulaminie każdej
    > firmy są jakieś wzmianki na ten temat czy to ustawodawczo jakoś jest?

    Jest rozporządzenie, musisz poszukać, bo nie kojarzę.
    To jest bodaj tydzień wolnego na miesiąc, ale jeśli nie wykorzystasz, to
    przepada.

    N.

  • 3. Data: 2012-07-12 17:14:00
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2012-07-12 15:05, Nixe pisze:

    > Jest rozporządzenie, musisz poszukać, bo nie kojarzę.
    > To jest bodaj tydzień wolnego na miesiąc, ale jeśli nie wykorzystasz, to
    > przepada.

    Zapomniales dodac, ze wyplacaja za ten okres ewkiwalent jak za urlop.
    Dodatkowo z karta honorowego dawcy moczu mozna poza kolejka w
    monopolowym kupowac.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2012-07-12 22:27:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Nixe

    > Jest rozporządzenie, musisz poszukać, bo nie kojarzę. To jest bodaj
    > tydzień wolnego na miesiąc, ale jeśli nie wykorzystasz, to przepada.

    Tydzień wolnego na miesiąc za każde oddanie moczu czy to górny limit?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-07-12 22:27:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin elephanto

    > Zapomniales dodac, ze wyplacaja za ten okres ewkiwalent jak za urlop.

    Czy oddając mocz codziennie mam szanse na nieprzerwany urlop?

    > Dodatkowo z karta honorowego dawcy moczu mozna poza kolejka w
    > monopolowym kupowac.

    W moczopolowym?

    --
    ignorance is bliss