  • 1. Data: 2012-07-11 23:39:27
    Temat: Kręcenie filmideł a oklejanie samochodów
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Na ulicy przy której pomieszkuje mój znajomek regularnie kręcą
    jakiegoś tasiemca, średnio raz na miesiąc blokują ulicę, odgradzają
    miejsca parkingowe i przeganiają samochodziarzy którzy chcą tam
    wjechać. Zakładam, że papiery na zajmowanie pasa ruchu może mają, ale
    przy okazji oklejają stojące tam samochody (zaklejają tablice
    rejestracyjne i wszelkie napisy oznaczające markę i typ). Nikogo o
    zgodę nie pytają, bo koleżki padakę też okleili.
    Zastanawiam się czy oni tak na bezczela to robią, licząc na to że nikt
    się nie przyczepi, czy jest jakieś specjalne prawo dla filmowców
    umożliwiające im pchanie łap w cudze samochody? :>

  • 2. Data: 2012-07-12 10:38:23
    Temat: Re: Kręcenie filmideł a oklejanie samochodów
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Zastanawiam się czy oni tak na bezczela to robią, licząc na to że
    nikt się nie przyczepi, czy jest jakieś specjalne prawo dla filmowców
    umożliwiające im pchanie łap w cudze samochody? :>

    tablice i znaczki mozna zamazac elektronicznie ale widocznie komus sie
    nie chce ... uruchom szare komorki na chwile i juz bedziesz wiedzial a
    co bystrzejsi moze nawet podadza ci paragraf pod jaki podpada takie
    dzialanie :-)

    P.

  • 3. Data: 2012-07-12 10:57:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 12 Lip, 10:38, PJ <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > nie chce ... uruchom szare komorki na chwile i juz bedziesz wiedzial a
    > co bystrzejsi moze nawet podadza ci paragraf pod jaki podpada takie

    Nie potrzebuję paragrafów, nie mam zamiaru nikogo ścigać ;)
    Po prostu ciekawi mnie, czy to tak sobie wymyślili zakładając
    obojętność społeczeństwa, czy być może mają jakieś "plecy" :>

    L.

  • 4. Data: 2012-07-12 11:10:07
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.07.2012 10:57, Lisciasty pisze:

    > Nie potrzebuję paragrafów, nie mam zamiaru nikogo ścigać ;)
    > Po prostu ciekawi mnie, czy to tak sobie wymyślili zakładając
    > obojętność społeczeństwa, czy być może mają jakieś "plecy" :>

    Myślę że wychodzą z założenia że mało komu będzie się chciało dochodzić
    swoich krzywd, a nawet jak komuś się zechce ... no to co za krzywda i na
    ile da się ją wycenić?

    Na pewno wychodzi taniej niż zatrudnić kogoś do wymazywania
    elektronicznego.

    p. m.