  • Data: 2005-07-20 13:28:24
    Temat: Odbiór prawa jazdy [osobiście] ?
    Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie odnosnie obioru prawa jazdy.
    Skladalam za meza dokumenty w celu wystawienia nowego prawa jazdy (on nie
    mogl, poniewaz pracuje w godzinach pracy urzedu, a na dodatek w inym
    miescie).
    Dzisiaj chcialam za niego odebrac, ale powiedziano mi, ze tylko on osobiscie
    moze to zrobic.
    Maz pracuje w innym miescie i raczej trudno bedzie to zrobic, biorac pod
    uwage ze urzad w jakis tam dzien jest czynny maskymalnie do 15/30.
    Czy te sprawe reguluja jakies przepisy czy Pani miala "kaprys"?.
    Wczesniej w tym samym urzedzie odbieralam nowy dowod rejestracyjny rodzicom
    i nie bylo problemu.
    Dodam, ze nie jest to miasto wojewodzkie tylko male miasteczko.

    Do jakich przepisow zerknac?
    Czy "Pani z okienka" miala racje? - jesli tak, to jakis absurd, bo trzeba
    bedzie wziac urlop (nie widze innego sposobu), aby mozna bylo sobie odebrac
    prawo jazdy...

    dziekuje za odp. i pozdrawiam,
    Joanna