    From: "Piotr Pospieszny" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Od jakiego wieku przesunięcie do rezerwy?
    Date: Thu, 6 Feb 2003 18:08:55 +0100

    Na początku chciałbym się przywitać, ponieważ pierwszy raz napiszę coś na
    tej grupie.

    Więc - Dzień Dobry :)))

    A teraz sprawa, w której prosiłbym o pomoc:
    czy ktoś mi może powiedzieć, dać jakiegoś linka itp. w sprawie służby
    wojskowej?
    Otóż dokładnie to chciałbym wiedzieć od jakiego wieku zostaje się
    automatycznie przesuniętym do rezerwy?
    Czy w ogóle istnieje coś takiego jak automatyczne przesunięcie do rezerwu
    po ukończeniu jakiegoś wieku? Czy np. trzeba jeszcze jakieś warunki
    spełniać?

    Pozdry
    Pośpiech