  • Data: 2008-06-02 13:21:43
    Temat: Ocieplenie mieszkania w bloku mieszkalnym - wspólnota
    Od: Sandal <s...@s...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mieszkam w bloku, którego właścicielami są wszyscy mieszkańcy (coś na
    kształt wspólnoty, ale nie jest to nigdzie uregulowane, nie ma zebrań,
    funduszu remontowego, itp).
    I teraz mam pytanie, czy jakbym chciał ocieplić tylko i wyłącznie
    swoje mieszkanie to potrzebuję na to zgodę wszystkich właścicieli
    mieszkań czy mogę to zrobić nikogo się o zgodę nie pytając?
    Jak tak, to co się stanie jakby np. 1 osoba nie chciała się zgodzić,
    co ewentualnie by mi groziło jakbym bez tej zgody zrobił sobie
    ocieplenie?