  • 1. Data: 2007-04-24 14:42:41
    Temat: Ochroniarz zakaz wstepu...
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    czy ochroniarz ma prawo zabronic wstep na dyskoteke
    czy tez innego lokalu ?

    oczywiscie ubior mam oodpowiedni i stosownie wymagany w danym lokalu

  • 2. Data: 2007-04-24 14:51:43
    Temat: Re: Ochroniarz zakaz wstepu...
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kris porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy ochroniarz ma prawo zabronic wstep na dyskoteke
    > czy tez innego lokalu ?
    Google wylaczyli?
    W skrocie - jesli nie jest to lokal zamkniety (na karty wstepu itp) to nie
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-24 15:00:26
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > czy ochroniarz ma prawo zabronic wstep na dyskoteke
    > czy tez innego lokalu ?

    nie
    Iren

  • 4. Data: 2007-04-25 03:59:25
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    badzio napisał(a):
    > Google wylaczyli?
    > W skrocie - jesli nie jest to lokal zamkniety (na karty wstepu itp) to nie

    oczywiście że tak

    KG

  • 5. Data: 2007-04-25 05:54:40
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu kam porozsypywal nastepujace haczki:
    > oczywiście że tak
    O... mozesz rozwinac? Cos sie ostatnio zmienilo w przepisach?
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-04-25 09:22:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam napisał(a):

    > oczywiście że tak

    Oczywiście, że nie.

    Pomijam tzw. "prawo" silniejszego ;->

  • 7. Data: 2007-04-25 20:52:32
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 kwietnia 2007 11:22
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <v...@n...lechistan.com>):

    > Oczywiście, że nie.

    Oczywiście że tak. Uważasz że ma obowiązek wpuścić np. N+1 osobę do
    N-miejscowego lokalu?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 8. Data: 2007-04-26 07:01:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wrak Tristana porozsypywal nastepujace haczki:
    > Oczywiście że tak. Uważasz że ma obowiązek wpuścić np. N+1 osobę do
    > N-miejscowego lokalu?
    Widziales dyskoteke na ktorej byloby napisane 'pojemnosc N osob'?
    --
    badzio

  • 9. Data: 2007-04-26 21:34:53
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 26 kwietnia 2007 09:01
    (autor badzio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0pivc$a0j$1@inews.gazeta.pl>):

    Widziałeś lokal o pojemności -> oo ?
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 10. Data: 2007-04-27 06:06:32
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wrak Tristana porozsypywal nastepujace haczki:
    > Widziałeś lokal o pojemności -> oo ?
    Nie, wszystkie lokale maja pojemnosc mniejsza niz oo. A poniewaz N<oo
    to... ;)
    Poza tym - ochroniarze nie mowia 'nie mozesz wejsc bo juz jest komplet'
    tylko 'nie mozesz wejsc bo masz nie takie buty, masz za duzy plecak etc'
    --
    badzio