  • 11. Data: 2006-02-12 08:54:24
    Temat: Re: Obrona przed zarzutami, sporządzenie kopii ... [długie]
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Artur napisał(a):

    > Jakie inne strony? Policja, prokuratura? W sprawie ztcw przewija się
    > jeszcze tzlko jedna osoba również podstawnie wmieszana i również z
    > innego miasta - nie tego, w którym postępowanie się toczy. ztcw tam
    > został tylko złożony wniosek o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    Kto złożył?? Napisz jaśniej o jakie przestępstwo chodzi bo motasz coś.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2006-02-12 10:34:19
    Od: Artur <n...@m...dosc.spamu.com>

    Leszek napisał(a):
    > Kto złożył?? Napisz jaśniej o jakie przestępstwo chodzi bo motasz coś.

    Na podstawie swojej niedziedzy twierdzisz, że ktoś mota? Może jeszcze
    mataczy, bo się bronić ma czelność? :) Nie wiem kim jesteś, ale nie pisz
    tak więcej, bo lekko esbeckim podejściem zalatuje. A tego, mam nadzieję,
    nikt nie chce.

    Zarzuty wcześniej nie były potrzebne. Ujawniłem, ze wiem o tylko
    jednej osobie w postępowaniu, która także nie mieszka w miejscu
    prowadenia postępowania. Rzeczy i dokumenty wożone po kraju. Zarzuty art
    118.1.2 prawa autorskiego i art 293kk w zw. z 292 i 293. Innych nie ma.
    Postępowanie prowadzi policja z innego miasta, bo tam (przypuszczam)
    zostało złożone zawiadomienie. Konkurencja nie próżnuje. I co to wniosło?

    pzdr

  • 13. Data: 2006-02-12 11:03:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur [###n...@m...dosc.spamu.com.###] napisał:

    > A stwierdziłem, że muszę tam jechać, bo ktoś mi każe? Jeśli już to
    > muszę jechać, by się zapoznać, co jest moim podstawowym prawem w
    > prowadzonym postępowaniu.

    Dalej nie ten kierunek rozumowania. Za bzdurę uważam, ze ktoś w ogóle
    proponuje Ci przyjazd 500 km po to byś się zapoznał z aktami, skoro
    prościej, taniej i wygodniej jest je przecież wysłać pocztą resortową
    do jednostki właściwej dla Twojego miejsca zamieszkania i tam Ci je
    pokazać.

    > Pytanie było, dotyczyło tylko ztcp uzasadnienia postanowienia. No,
    > może też akt postępowania i pamięć mi pokręciło. Co nie znaczy, że
    akta
    > mi udostępniono. Patrz niżej.

    Akapit niżej jest z tego co pamiętam, czy chcesz się zapoznawać. Na
    standardowym protokole to są dwa osobne podpisy, ale w jednostkach
    pracują na różnych protokołach, więc mógł być inny układ.

    > I owe "końcowe zaznajomienie z materiałami postępowania" zostanie
    > przeprowadzone w miejscu mojego zamieszkania oraz zostanie mi
    udzielone
    > "prawo uprzedniego przejrzenia akt"?

    Powinni. Przecież to nie jest jakoś strasznie skomplikowane.

> [...]
    > innego miasta - nie tego, w którym postępowanie się toczy. ztcw tam
    > został tylko złożony wniosek o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    A pokrzywdzony?

    > W jaki sposób odbywa się płatność? Bo nie znam liczby stron ani
    kosztu
    > odpisu jednej strony. Mam wystosować wniosek i zapłacić z góry? Czy
    jak?

    O ilości kart dowiesz się telefonicznie od tamtego prowadzącego. To
    przecież żadna tajemnica. Od niego dowiesz się również o kosztach. Nie
    mam pod ręką rozporządzenia. Stosuje się rozporządzenie dotyczące
    kosztów sporządzania odpisów w sprawach cywilnych. Może ktoś inny
    tutaj pamięta, bo nie chcę rzucać z głowy kwoty.

  • 14. Data: 2006-02-12 11:05:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Postępowanie prowadzi policja z innego miasta, bo tam (przypuszczam)
    > zostało złożone zawiadomienie. Konkurencja nie próżnuje. I co to

    Sporo. No to stroną postepowania jeszcze jest albo właściciel praw
    autorskich, albo organizacja, która złożyła zawiadomienie.

  • 15. Data: 2006-02-12 11:25:59
    Od: Artur <n...@m...dosc.spamu.com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > wniosło?
    > Sporo. No to stroną postepowania jeszcze jest albo właściciel praw
    > autorskich, albo organizacja, która złożyła zawiadomienie.

    Pudło. Sprawdziłem i w dalszym ciągu nikt tam nie ma siedziby, prócz
    ew. podmiotu składającego zawiadomienie. Co jakby nie było ogranicza
    moje prawo do obrony. Wprost piętne pole do popisu dla 'zawiadamiaczy' ...

    pzdr

  • 16. Data: 2006-02-12 11:30:08
    Od: Artur <n...@m...dosc.spamu.com>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > prościej, taniej i wygodniej jest je przecież wysłać pocztą resortową
    > do jednostki właściwej dla Twojego miejsca zamieszkania i tam Ci je

    No, to wreszcie sprecyzowałeś.

    > A pokrzywdzony?

    W dalszym ciągu wychodzi, że w tam nie ma miejsca zamieszkania lub
    siedziby żadna ze stron. Za to w moim miejscu zamieszkania jest prócz
    mnie jedna z agencji reprezentująca 2 firmy. Drugi reprezentant
    właściciela praw siedzibę ma w mieście trzecim z kolei.

> [...]
    > kosztów sporządzania odpisów w sprawach cywilnych. Może ktoś inny
    > tutaj pamięta, bo nie chcę rzucać z głowy kwoty.

    No to tutaj dziękuję za wyjaśnienie, choć kwestia jednak dość
    trywialna. Koszty znalazłem - 1zł za kopię, 6zł za odpis uwierzytelniony:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1006.htm

    pzdr

  • 17. Data: 2006-02-12 11:50:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ew. podmiotu składającego zawiadomienie. Co jakby nie było ogranicza
    > moje prawo do obrony. Wprost piętne pole do popisu dla

    Zakładając, że nie ma świadków - bo tak piszesz, jakby ich nie było,
    to całe postępowanie będzie trwało ze dwa posiedzenia.

  • 18. Data: 2006-02-12 12:08:56
    Od: Artur <n...@m...dosc.spamu.com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Zakładając, że nie ma świadków - bo tak piszesz, jakby ich nie było,
    > to całe postępowanie będzie trwało ze dwa posiedzenia.

    Na razie wiadomo mi o trzech osobach - mnie, kimś _skądinąd_ i świadku
    zgłoszonym przeze mne. Zamierzam powołać więcej świadków, jeśli będzie
    to konieczne. Zadnego z miejsca prowadzenia postępowania, a w większości
    z miesca mojego zamieszkania. Dojeżdzać musieliby wszyscy.

    Czy _oskarżony_ ma prawo otrzymać zwrot kosztów dojazdu do sądu?

    pzdr

  • 19. Data: 2006-02-12 15:58:33
    Od: late <w...@b...com.pl>

    On Sat, 11 Feb 2006 22:19:04 +0100

    Otto von Falkenstein <F...@g...pl> wrote:

    > gnu napisa?(a):

    > Podaj definicj? oszustwa.
    >

    > --
    > Falkenstein
    > Recht und Ehre

    definicje oszustwa mozesz znalezc w kazdym slowniku.

    Wywozenie komputerow za granice i sprowadzanie ich z fikcyjnymi
    papierami jako zagraniczne jest oszustwem.

  • 20. Data: 2006-02-12 15:59:26
    Od: late <w...@b...com.pl>

    On Sun, 12 Feb 2006 00:10:28 +0100
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Uzytkownik "gnu" <g...@b...org> napisal w wiadomosci

    > Wykluczyc prawdziwosci Twojej tezy nie mozna, tym nie mniej
    > oskarzajac - badz co badz publicznie - kogos, wypadalo by jednak
    > dolaczyc jakies uzasadnienie

    wywozenie komputerow na Slowacje i przywozenie ich ze sfalszowana dokumentacja.

    Starczy?