  • 131. Data: 2017-09-26 09:01:00
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Poręcz swoją głową.

    To nie ja chce dać ludziom broń zapewniajac jednoczesnie ze w rece
    wariata nie trafi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 132. Data: 2017-09-26 09:32:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Sep 2017 20:41:59 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > czyli w poprzednim poście użyłeś argumentu, na którym się w ogóle
    > nie znasz,

    Niecierpliwie czekam na wyjaśnienia profesjonalisty, dlaczego królowie
    stadionów gardzą bronią palną, skoro jej (nie)dostępność nie ma nic do
    rzeczy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 133. Data: 2017-09-26 09:35:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-26 o 09:32, Olin pisze:

    > Niecierpliwie czekam na wyjaśnienia profesjonalisty, dlaczego królowie
    > stadionów gardzą bronią palną, skoro jej (nie)dostępność nie ma nic do
    > rzeczy.

    Nie widzę powodu, aby ci to tłumaczyć, zwłaszcza że sam nie wiem.
    Wiadomo natomiast, że powodem tego, że królowie stadionów nie
    wystrzeliwują się z armat nie jest to, że jakieś przepisy zakazują
    posiadania armat.

    Bo jeśli wystarczyłby sam zakaz, to jest również zakaz zabijania się z
    armat, więc dodatkowego zakazu w postaci zakazu ich posiadania nie
    potrzeba by było.

    Nie liczę, że zrozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 134. Data: 2017-09-26 09:36:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Sep 2017 22:44:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W ANdorze każdy ma broń, jak go nie stać, to pańtwo mu ostaecza karabin.

    Z wrażenie aż to sprawdziłem w guglarce i zupełnie niewiarygodni
    dziennikarze twierdzą to samo.
    Andora wprawdzie nie należy do UE, ale jak miłośnicy broni się postarają,
    pewnie będą mogli tam zamieszkać i wtedy wreszcie nasycą się wolnością.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 135. Data: 2017-09-26 09:47:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Sep 2017 09:35:28 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie widzę powodu, aby ci to tłumaczyć,

    Nieśmiało wyznam, że nie spodziewałem się, iż podołasz temu wyzwaniu i nie
    zawiodłeś moich oczekiwań.

  • 136. Data: 2017-09-26 09:53:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-26 o 09:47, Olin pisze:

    > Nieśmiało wyznam, że nie spodziewałem się, iż podołasz temu wyzwaniu i nie
    > zawiodłeś moich oczekiwań.

    A ja się nie zawiodłem - nie zrozumiałeś :)

    --
    Liwiusz

  • 137. Data: 2017-09-26 10:42:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Sep 2017 09:53:29 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A ja się nie zawiodłem - nie zrozumiałeś :)

    Przewyższasz mnie pod każdym względem, przeto inaczej być nie mogło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

  • 138. Data: 2017-09-26 10:54:16
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A ja się nie zawiodłem - nie zrozumiałeś :)

    Nie zrozumiał że (bojowe) użycie armaty "zgodnie z jej przeznaczeniem"
    podpadłoby pod całą masę innych _istniejących_ ograniczeń prawnych?
    Po co ta bidula czas traci na pl.soc.prawo? :-)

    A wyjaśnienie "nie prawne" jest IMHO takie że kibole się bawią w swej
    większości w dość ryzykowny "sport ekstremalny" a nie w "eksterminację
    po niemiecku". Tak moim zdaniem wydaje się wyglądać stan *obecny*.

    --
    A. Filip

  • 139. Data: 2017-09-26 11:03:01
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-26 o 09:01, Budzik pisze:

    > Chciałem tylko wskazać na brak równowagi miedzy szkoleniem w celu
    > mozliwości prowadzenia pojazdu i posiadania broni oraz ewentualnych
    > reperkusji zwiazanych z nieodpowiednim obchodzeniem sie z jednym i
    > drugim.

    Tylko że umiejętność posługiwania się bronią/samochodami zależy od
    powszechności tych narzędzi. Jeżeli broń będzie powszechna to i
    umiejętność posługiwania się nią, również ochroną dostępu do niej dla
    osób niepowołanych, też się poprawi.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 140. Data: 2017-09-26 11:07:01
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 09:01, Budzik pisze:

    > Na pierwszy rzut oka widac dwa problemy:
    > - jak ich rozróznic?

    Czy jest zakaz posiadania noża, siekiery dla wariatów?

    > - po co posiadanie broni przez przecietnego obywatela?

    Żeby mógł się bronić m.in. przed wariatem uzbrojonym w ostre narzędzie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek