  • Data: 2012-09-11 14:36:44
    Temat: Obowiązkowe/dobrowolne ?! ubezpieczenie w szkole
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dość mocno irytuje mnie coroczne "zmuszanie" rodziców do wykupowania
    ubezpieczenia w szkole.

    Ubezpieczenie w porównaniu do tego co oferuje jest dość drogie i, jak w
    moim przypadku, lepiej jest wykupić jakiś pakiet np. razem z
    ubezpieczeniem domu i mieć razem również NW dla całej rodziny.

    Co roku jednak jestem nagabywany przez nauczycieli żeby zapłacić za
    ubezpieczenie, a jak nie będę korzystał to MUSZĘ napisać oświadczenie,
    że dziecko jest ubezpieczone gdzie indziej.

    Nauczyciele tu zachowują się jakby nic nie wiedzieli i tylko, że tak ma
    być...

    Czy istnieje jakiś przepis mówiący o tym, że dziecko musi być ubezpieczone.

    Zresztą podobnie komitet rodzicielski - co to za podatek - czy on
    ustawowo gdzieś jest wpisany.

    Ariusz