  • 1. Data: 2003-08-01 10:46:28
    Temat: Obowiązki najemcy lokalu użytkowego
    Od: Leszek <l...@p...pl>

    Dzień dobry,
    czy wymiana zepsutych przez wandali zamków w drzwiach w lokalu
    użytkowym (łączny koszt wyniósł ok. 250 zł) jest obowiązkem
    wynajmującego, czy też może podpada pod "drobne naprawy drzwi", do
    których kodeks zobowiązuje najemcę?
    A gdyby koszt podskoczył do 450 zł?

    Leszek

  • 2. Data: 2003-08-04 04:16:52
    Temat: Re: Obowiązki najemcy lokalu użytkowego
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    sprawdz, jak masz zapisane w umowie . naprawa stolarki drzwiowej i okiennej
    przewaznie nalezy do najemcy, tak wiec wymiana zamkow tez bedzie nalezala do
    Ciebie, ale musisz sprawdzic , czy jest taki zapis w umowie. 250 PLN? Co Ty
    za zamki masz - ze zlota? :)))

    pozdr. beny76

  • 3. Data: 2003-08-04 07:39:53
    Od: Leszek <l...@p...pl>

    On 04-08-03 06:16, Użytkownik beny76 napisał:
    > sprawdz, jak masz zapisane w umowie . naprawa stolarki drzwiowej i
    okiennej

    Nie mam takich ustalen w umowie, wiec pozostaje K.C. a ten pisze o
    "drobnych naprawach"... Chodzi mi o to, jak drobnych.

    >Co Ty za zamki masz - ze zlota? :)))

    :-) Nie, ale dostanie sie do lokalu (do zamkow napuszczono mocnego
    kleju) wymagalo interwencji fachowca. Wyniosloby jeszcze o 200 zl
    drozej, gdybym zdecydowal sie na atestowane wkladki.

    Leszek