  • 1. Data: 2003-08-01 11:04:40
    Temat: Zwolnienie lekarskie i urlop wypoczynkowy POMOCY!!
    Od: "Wookee" <w...@N...gazeta.pl>

    Witajcie!
    Mam dośc poważny (w moim mniemaniu) problem. Pracuje "szczęśliwie" w pewnej
    firmie od listopada zeszłego roku. Umowę mam do końca stycznia 2005. Sęk w
    tym, że jestem na zwolnieniu lekarskim od marca. 1 sierpnia czyli dzisiaj
    zaczyna się 6 miesiąc zwolnienia czyli w sumie ostatni. Pytanie moje brzmi:
    czy moge iść od razu po zakończeniu zwolnienia (15 sierpnia) na urlop
    wypoczynkowy; czy dostanę coś takiego jak zasiłek socjalny (jest coś takiego
    co dają na urlop, w poprzeednich firmach dostawałem) i czy mogę w momencie
    bycia na urlopie podjąć dodatkową pracę np. na umowę-zlecenie. Chcę również
    zaznaczyć, że nie żyję zbyt dobrze z firmą i w sumie nie mam zamiaru tam
    wracać, bo zrobili mi pare świństw.
    Proszę o konkretne odpowiedzi. Dodam, że kulawo teraz z internetem, tak więc
    jeśli byśmcie mogli to prześlijcie mi SMS na numer 503998369
    Pozdrawiam!
    Wookee