  • 21. Data: 2012-02-15 16:07:28
    Temat: Re: Obowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    > Mecenas

    Jasne, od sztuki mięsa.

  • 22. Data: 2012-02-15 16:33:32
    Od: "news" <s...@m...com>

    >Jasne, od sztuki mięsa.

    lol, zazroscisz ze jestem czlonkie PLESTRY?

    Mecenas

  • 23. Data: 2012-02-16 10:05:00
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-02-15 17:33, news pisze:

    > lol, zazroscisz ze jestem czlonkie PLESTRY?
    >
    > Mecenas

    Tak, Kolina, zapewne jesteś "czlonkie",i to urwanym... LOL
    Kurwa, debil...

    --
    Jacek S.

  • 24. Data: 2012-02-16 17:23:26
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-14 18:11, Sebastian Malysa pisze:
> [...]
    > przedstawiony/nie jest wywieszony regulamin ani jakiekolwiek przepisy,
    > nie ma nawet gabloty z ustawami itp w związku z czym nie miałem
    > pojęcia o konieczności uzyskania zgody na remont we własnym
    > mieszkaniu..
    >
    > Interesuje mnie więc czy jest obowiązek wywieszenia przez spółdzielnie
    > statutu/regulaminu w obrębie budynku mieszkalnego lub konieczność
    > zapoznania lokatora podczas przejmowania lokalu.
    >
    > Być może są jakieś inne przepisy które mogę mu przedstawić a które
    > znoszą ze mnie obowiązek zgłaszania faktu wymiany drzwi?

    Zgodnie z art.8 1. ust 3. ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
    Statut spółdzielni mieszkaniowej, regulaminy, uchwały i protokoły obrad
    organów spółdzielni, a także protokoły lustracji i roczne sprawozdanie
    finansowe powinny być udostępnione na stronie internetowej spółdzielni.

    Nie ma natomiast przepisów, które by zobowiązywały spółdzielnie do
    wywieszania regulaminów w gablotach, chyba że są jakieś uregulowania
    wewnętrzne w danej spółdzielni zawarte w statucie lub jakimś regulaminie
    ale to już musisz sprawdzić sam. Wystąp do Zarządu Twojej Spółdzielni
    pisemnie o wskazanie gdzie są zamieszczane lub publikowane dla
    spółdzielców wyżej wymienione dokumenty w tym regulaminy.

    Z poważaniem mauser50

  • 25. Data: 2012-02-18 20:24:16
    Od: uid <u...@f...vasb>

    W dniu 2012.02.14 19:52, Sebastian Malysa pisze:

    > W zasadzie przyleciał prezes i rozpoczął temat w stylu czy mam
    > zezwolenie na wymianę drzwi bo motywował to tym że blok może pęknąć
    > podczas skuwania futryn choć jak go podszedłem to okazało się że "jest
    > jedna firma która może wymieniać w tym bloku drzwi". Zapytałem go
    > skoro inni kują to jak mi udowodni że po mnie mogła by pęknąć gdzieś
    > ściana, podałem też za argument ubezpieczenie firmy bo nie jest to
    > jakiś kogucik i w sumie na tym się zakończyło on swoje a ja swoje...

    1. Ochłoń.
    2. Zapoznaj się z regulaminem swojej spółdzielni (czy faktycznie
    znajduję się tam zapis zabraniający wymiany drzwi wejściowych do
    mieszkania).
    3. Jak to zrobisz - daj nam znać co znalazłeś. Będziemy wówczas dalej
    radzić.

    --
    Regards,
    uid