  • 11. Data: 2012-02-14 18:57:07
    Temat: Re: Obowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
    Od: Sebastian Malysa <s...@g...com>

    On 14 Lut, 19:51, "news" <s...@m...com> wrote:

    > ten baran jak by nawet miał himpoteczne mieszkanie to by dalej był zdziwiony
    > że na remont musiałby mieć zgodę wspólnoty (no ale przeciesz nie przybili na
    > drzwiach regulaminu więc może wszystko).
    > Podpal se mieszkanie bo straż ci nie przybiła ppoż przepisów
    >
    > Załamany
    >
    > Mecenas

    Tak "przeciesz" jestem baranem:)

  • 12. Data: 2012-02-14 19:01:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/14/2012 12:55 PM, Sebastian Malysa wrote:

    > Ja wiem że nieznajomość prawa nie usprawiedliwia ale już nie
    > dopełnienie obowiązku wywieszenia do publicznej znajomości regulaminu
    > lub na przykład niedpełnienie obowiązku zaznajomienia z regulaminem
    > lokatora to już jest problem. Wydaje mi się że powinienem coś podpisać
    > że zostałem zaznajomiony gdy byłem zgłosić się do spółdzielni?

    wytykanie ich błędów, żeby pomniejszyć własne, to nie jest dobra metoda
    na załatwianie spraw.

    p.s.
    gdzieś podpisywałeś, że znasz prawo o ruchu drogowym?
    A mimo to cię obowiązuje. Nawet jak go nie znasz. I mandat za chodzenie
    środkiem ulicy możesz zarobić.

  • 13. Data: 2012-02-14 19:06:20
    Od: Sebastian Malysa <s...@g...com>

    On 14 Lut, 20:01, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > gdzieś podpisywałeś, że znasz prawo o ruchu drogowym?
    > A mimo to cię obowiązuje. Nawet jak go nie znasz. I mandat za chodzenie

    Okej uznajmy że dotarło do mnie że jestem lokatorem i mogę liczyć na
    łaskę spółdzielni;)

  • 14. Data: 2012-02-14 19:13:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/14/2012 12:52 PM, Sebastian Malysa wrote:
    > przyleciał prezes

    wez sobie cos na uspokojenie i po prostu przestan o tym myslec, bo cie
    prezesik psychicznie wykonczy.

  • 15. Data: 2012-02-14 19:15:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/14/2012 1:06 PM, Sebastian Malysa wrote:

    > Okej uznajmy że dotarło do mnie że jestem lokatorem i mogę liczyć na
    > łaskę spółdzielni;)

    z taką bojową postawą niczego nie załatwisz

    EOT

  • 16. Data: 2012-02-14 20:14:30
    Od: Sebastian Malysa <s...@g...com>

    W sumie wyluzowałem zgodnie z radami ale zastanawia mnie jedna rzecz
    bo Pan Mecenas po zasadniczej szkole zawodowej podaje za przykład
    instrukcje ppoż a Witek który jest dużo bardziej konkretny kodeks
    drogowy ale to są ustawy ogólno krajowe których ogłoszenie i miejsce
    opublikowania też właśnie określa jakaś ustawa. A tu mówimy o
    regulaminie który jest lokalny i indywidualny dla danego obszaru...
    Jeśli ustawa jest ogłaszana po to żeby każdy mógł się z nią zapoznać a
    tym samym żeby nie było wymówek i po to jest ustawa która określa jak
    to ma być podane do publicznej wiadomości to jak jest właśnie z
    regulaminem czy jest ustawa która mówi gdzie i jak ma być opublikowany
    lub tak jak wcześniej pytałem czy nie powinni mieć właśnie "podkładki"
    że mnie z nim zapoznali?

  • 17. Data: 2012-02-15 04:42:06
    Od: "news" <s...@m...com>

    >bo Pan Mecenas po zasadniczej szkole zawodowej podaje za przykład

    muwisz masz: Ustawy z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze. Czy
    monitor rzondowy wystarczy czy chcesz by opublikowali w poraanej GW?

    Jako Mecenas radzę ci, jeśli chcesz dowalić prezesowi, to donieś do nadzowu
    budowlanego o przeprowadzonych pracach budowlanych w budynku spółdzielni bez
    zgody nadzoru (przypadku futryny o kontrukcji stałej niezbędne jest
    zgłoszenie). Dobiorą się spółdzielnido piur i bedzie grzywna.

    Mecenas

  • 18. Data: 2012-02-15 12:44:15
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Tyle, że nic Ci nie zrobią poza uatrakcyjnianiem sobie emeryckiego żywota, bo
    musieliby uzyskać nakaz z PINB o przywrócenie do stanu poprzedniego, jakoś
    trudno mi to sobie wyobrazić, żeby PINB zażądał wymiany drzwi na drzwi (o
    zabytku raczej nie mówimy).
    Zresztą przecież nieznani sprawcy uszkodzili Twoje drzwi tak, że groziły
    katastrofą budowlaną (np. zawaleniem nadproża), to natychmiast własnym
    nakładem zapobiegłeś tej katastrofie ;-)
    Wezwij spółdzielnię na piśmie do zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów :-)

    -----

  • 19. Data: 2012-02-15 12:52:00
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Kiedyś był ciekawy wyrok SN (ciekawy jak to wyroki SN ;)) że regulamin
    wspólnoty mieszkaniowej nie obejmuje osób trzecich, czyli osoba trzecia jak
    gość może walić w bębny na klatce przez całą noc, a właściciel nie może ;-))
    A to pewnie Twoja Ciocia akurat goszcząca przejazdem zleciła wymianę drzwi :-)
    A tak serio to między wierszami nie wymieniałeś drzwi lepszych na gorsze,
    albo znacznie odbiegające wyglądem. Dobrze też pogadać z sąsiadami z
    przynajmniej własnego pietra. Jakiś porządek powinien obowiązywać, a nie duch
    złotego szlacheckiego bezhołowia.

  • 20. Data: 2012-02-15 15:03:21
    Od: "news" <s...@m...com>

    >wspólnoty mieszkaniowej nie obejmuje osób trzecich, czyli osoba trzecia jak

    a co ma rozwarzanie o wspilnocie, gzidze locum jest właścicela do
    spoldzielczego bloku?
    Może coś jeszcze dorzucisz o komunalnych lokalach?

    Mecenas