  • 51. Data: 2002-08-17 06:16:40
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajj610$r5u$...@a...dialog.net.pl...

    > Wybaczcie nie czytałam tego Waszego sporu tylko pobieżnie. Jeśli macie
    > jakieś pytania to prosze bardzo.

    No, to ja zapytam :-)
    Jak wygląda kolejność alimentowania? Jeśli trwa małżeństwo, to kto jest
    wcześniejszym zobowiązanym - małżonek czy rodzic?

    pozdrawiam

    Monika

  • 52. Data: 2002-08-17 09:23:56
    Temat: Odp: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Monika Gibes <i...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajkqqe$7tn$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Jak wygląda kolejność alimentowania? Jeśli trwa małżeństwo, to kto jest
    > wcześniejszym zobowiązanym - małżonek czy rodzic?

    Małżonek Moniko :-)
    pozdrawiam

  • 53. Data: 2002-08-17 10:24:08
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajl487$qf2$...@a...dialog.net.pl...

    > Małżonek Moniko :-)

    Dzięki serdeczne :-)

    również pozdrawiam

  • 54. Data: 2002-08-17 15:55:26
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > Małżonek Moniko :-)
    Blablabla.

    Zależy w jakiej sytuacji.

    Tomek

  • 55. Data: 2002-08-17 15:56:19
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > Dzięki serdeczne :-)
    >
    > również pozdrawiam

    Co to za zawiązywanie związków ? (przeciw mnie ??)

    Serdecznie pozdrawiam, Tomek

  • 56. Data: 2002-08-17 16:05:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomek Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajlrm6$ipi$...@n...tpi.pl...
    > Blablabla.
    >
    > Zależy w jakiej sytuacji.

    Prosze sie zastanowić a w najlepszym przypadku przeczytać k.r.o

  • 57. Data: 2002-08-17 16:06:16
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomek Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajlrm9$ipi$...@n...tpi.pl...

    > Co to za zawiązywanie związków ? (przeciw mnie ??)

    Przeciw? raczej nie to rozsądek nas łączy i znajomość zagadnienia :-)

    Sandra

  • 58. Data: 2002-08-17 19:38:34
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > Użytkownik Tomek Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ajlrm6$ipi$...@n...tpi.pl...

    > Prosze sie zastanowić a w najlepszym przypadku przeczytać k.r.o

    Ok :)

    Jest taka sytuacja:
    Chłopak 21 lat, studiuje (2 rok dziennie)
    Dziewczyna 19 lat, zdaje mature (idzie na studia dzienne)
    Biorą ślub ...
    ... i co ??
    Co w powyższym przypadku ?

    Tomek

  • 59. Data: 2002-08-17 19:39:45
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > Przeciw? raczej nie to rozsądek nas łączy i znajomość zagadnienia :-)

    :)))
    'Wstrętna' kobieca solidarność j.... ;)

    Ale wole jak ludzie się jednoczą niż kłócą ...

    Tomek

  • 60. Data: 2002-08-18 11:08:37
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...gazeta.pl>

    Tomek Stawarz <t...@o...pl> napisał(a):

    > Jest taka sytuacja:
    > Chłopak 21 lat, studiuje (2 rok dziennie)
    > Dziewczyna 19 lat, zdaje mature (idzie na studia dzienne)
    > Biorą ślub ...
    > Co w powyższym przypadku ?
    >
    > Tomek
    >
    > IMO oboje są na utrzymaniu rodziców, każdy swoich. Nie wiem tylko jak
    długo, wydaje mi się, że kiedyś czytałam coś o tym ,że do końca studiów ale
    nie dłużej niż do 26 roku życia.
    pozdr. Ewa.