  • Data: 2009-04-06 08:45:03
    Temat: Obowiazek meldunkowy
    Od: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mozecie mnie oswiecic jak to jest teraz?

    Sytuacje mam taka. Mieszkam w mieszkaniu, ktorego wlascicielem jest czlonek
    rodziny. Mieszkanie idzie na sprzedaz a wlasciciel "kazal" mi sie wymeldowac
    bo boi sie ze bedzie mial problemy ze sprzedaza. Ja od maja wyprowadzam sie
    do wynajetego mieszkania w tej samej gminie. Wlasciciel nowego mieszkania
    powiedzial mi ze nigdy nikt sie w jego mieszkaniu nigdy nie meldowal wiec on
    nie wie jak to jest ale raczej jest nieprzychylnie do tego nastwaiony.
    Dzisiaj jade podpisac umowe najmu.

    Czy moge olac wlasciciela poprzedniego mieszkania i sie nie wymeldowac i
    niech on sie buja (nasze stosunki sa gorsze niz zle)?
    Czy na podstawie samej umowy najmu moge sie przemeldowac do wynajmowanego
    mieszkania? Czy nowy wlasciciel moze miec cos przeciwko?
    Czy juz przypadkiem nie ma zniesionego obowiazku meldunkowego?
    Czy moge byc niezameldowany?
    Jesli obydwu wlascicieli nie chce mnie zameldowac to co mozna zrobic?

    Pozdr
    Jaro