  • Data: 2004-01-08 12:57:36
    Temat: OT: Wypadek na torach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jan 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ A zgadzam się, z tym że raczej należy wybrać te dłuższe chwile, gdy akurat
    >+ tory nie są zajęte przez pociąg. Bez względu na przepisy pociąg jest
    >+ większy i twardszy.

    Ależ *TEGO* to ja nie podważałem !

    >+ Po za tym z taka kupą żelastwa raczej bym odradzał
    >+ wdawanie się w spór o prawo do pobytu na torach. Wynik można raczej
    >+ przewidzieć z góry. Nie słyszałem, by komuś udało się go wygrać.

    Zależy od celu do osiągnięcia.
    Uświadomiwszy sobie że przyroda zna przypadki ubezpieczenia się
    ("na życie") celem skasowania odszkodowania (kosztem swojego życia)
    i że dowód iż było to działanie celowe może być trudny - wracamy
    na tory grupy .prawo !

    pozdrowienia, Gotfryd