    Date: Mon, 17 May 2010 13:03:46 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT]Re: nie wpuszczanie do domu (PLZ WAZNE)

    (17.05.2010 12:46), fir wrote:
    [...]> moj kolega po prostu tam mieszka (nie wiem jak od dawna ale raczej
    > od dawna) i nie ma zadnych przeszkod by tam spokojnie mieszkal
    > (podobnie jak zapewne ty bys sie dziwił gdyby ktos kwestionował
    > twoje prawo do wejscia do własnego pokoju) to podkreslam zupełnie
    > spokojny i rozumny koles jak ty czy ja (mowie przekimal u mnie wczoraj
    > w domu pogadalismy o starych kompach - jest powaznie znekany
    > po tych dwu tygodniach kimania jak bezdomny; ponoc przed wyplata
    > wzial po kryjomu kilka zlotych z kasy siostry bo musial oddac
    > kumplowi ale po wyplacie je oddal (rodzice sami przyznaja) - ale
    > owi starzy i tak 'wyp-rdolili' go z domu - ok moze nie powinien
> [...]

    Bez wnikania w treść twojego posta - weź popracuj nad interpunkcją,
    akapitami itd... przecież tego się nie da czytać. Jedno zdanie na całą
    stronę, nie wiadomo gdzie początek gdzie koniec.

    Jak ludzie będą mogli to przeczytać bez większego wysiłku dla oczu, to i
    będziesz miał trochę sensownych odpowiedzi.

    p. m.