eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › [OT]Re: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 28 Jan 2013 13:42:32 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT]Re: gwarancja
    References: <kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl>
    <5102c1e9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <5103f1f8$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke0rpj$87t$1@news.task.gda.pl>
    <5104110e$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke1a36$g39$2@news.task.gda.pl>
    <51043e93$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke1f60$tpu$1@news.task.gda.pl> <ke5cv7$pk4$1@dont-email.me>
    <ke5des$r7e$1@news.task.gda.pl>
    <51066849$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51066849$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <51067238$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.45.35
    X-Trace: 1359376952 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 83.11.45.35:51870
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714323
    [ ukryj nagłówki ]

    Trochę offtopicznie - czy nie macie wrażenia że gwarancja staje się
    powoli czymś martwym, coś jak weksel?

    W sensie - że formalnie niby jest i w większych sprawach (typu kotły
    gazowe, dreamlinery czy jakieś tam ciągniki widłowe) ma zastosowanie,
    ale w życiu codziennym wyparła ją polityka marketów (a co za tym idzie -
    sklepów) żeby takie sprawy rozpatrywać we własnym zakresie "na paragon"?

    Od co najmniej 10 lat ani razu nie podbijałem karty gwarancyjnej, więc
    co za tym idzie, nie miałem w wielu przypadkach (jeżeli nie w
    większości) ważnej gwarancji. A reklamowałem w wielu przypadkach,
    właśnie u sprzedawcy.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1