  • Data: 2008-06-12 17:33:42
    Temat: [OT] Re: Reklamować, czy zwrócić towar jako niezgodny z umową
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szmalec" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:g2rcgt$eav$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "JareK" napisał

    > zbaczając z tematu: wiesz jaki mechanizm stoi za tym, że tak się robi?
    > No bo jeśli się tak zrobiło samo, to może samo się naprawi ;) hehe
    > Faktycznie linia jest idealnie w miejscu krawędzi obrazu 4:3...
    > Do kitu te LCD ;)

    Na 99% tą linię masz własnie przez oglądanie telewizji w formacie 4:3.
    Kolega pracujący w fabryce telewizorów potwierdził, że mają sporo takich
    zgłoszeń i pouczył, żebym tego formatu nie używał.
    Co ciekawe podobny efekt miałem na monitorze LCD marki Dell. Wypaliło się
    okno logowania, widoczne ślady były tylko na szarym tle (monitor zawsze był
    wyłączany klawiszem, komputer działa non-stop). Pomogło włączenie wygaszacza
    ekranu z często zmieniającym się obrazem. Po ok. dwóch tygodniach ślady
    zniknęły. Serwis Dell'a kręcił, że tego gwarancja nie obejmuje, ale nie
    musiałem walczyć, bo wygaszacz pomógł.
    Szczerze mówiąc, ja jeszcze nie widziałem w instrukcji LCD, żeby producent
    przed tym ostrzegał, więc IMHO w takim przypadku można reklamować.

    Pozdrawiam
    Czabu