  • Data: 2008-06-13 16:40:54
    Temat: Re: Reklamować, czy zwrócić towar jako niezgodny z umową
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szmalec" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:g2qt7v$n7u$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, na początek opis sytuacji:
    > [ciach]

    A ja bym na Twoim miejscu udal sie do MM i zapytał tych gosci, ktorzy siedzą
    w dziale reklamacji co lepiej zrobic.
    Moja babcia miala TV kupiony wlasnie w MM Krakow i w momencie kiedy do konca
    gwarancji brakowal jej tydzien w telewizorze cos nawalilo.
    Pudelka oczywiscie nie mielismy, nawet gwarancja nie była podbita.
    A mimo wszystko goscie przyjeli od nas telewizor, poprosili zeby wpisac
    niezgodnosc towaru z umową (jaka niezgodnosc? TV nie dziala:) ) i po okolo
    dwoch tygodniach babcia dostala naprawiony TV. Do tej pory wszystko dziala
    juz w nim dobrze.

    Tak wiec mysle, ze to moze byc kwestia podejscia obslugi w danym sklepie.

    Ja ostatnio kupowalem tam PSP i 3 razy wymieniałem - przy trzecim razie
    patrzyli na mnie dziwnie, ale wymienili.:)
    Konsolka miala badpiksele. Stąd też wlasnie wymiany.

    Idz i sie zapytaj. Tam tez pracują ludzie:) Moze trafisz na kogos milego.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera