  • Data: 2005-05-21 12:40:29
    Temat: OT Kodeks cywilny z komentarzem jaki...?
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dojrzałem do tego, aby zafundować sobie książkę "Kodeks cywilny z
    komentarzem".
    W księgarni tego typu wydawnictw jest całe zatrzęsienie i "osiołkowi ..."
    Proszę szanowne koleżanki i szanownych kolegów o poradę:
    1. Gdzie w w-wie jest księgarnia z dużym wyborem tego typu wydawnictw?
    2. Publikację jakiego autora wybrać?

    Liczy się dla mnie zawartość merytoryczna a nie tylko cena:-)

    Liczę na poradę
    Darek