  • 1. Data: 2008-02-21 09:28:01
    Temat: ONET ... joke ?
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    Jest sobie news:
    http://wiadomosci.onet.pl/1696555,11,1,1,item.html

    I podano tam Zbigniew S.

    Ale jak się odsłucha to w audio za pomocą IVONKI, to podaje pełne
    nazwisko :)

    No chyba że S. interpretuje jako STRONA.

    Lekko humorystyczne ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 2. Data: 2008-02-21 09:49:17
    Temat: Re: ONET ... joke ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KsZZysiek pisze:
> [...]
    >
    > Ale jak się odsłucha to w audio za pomocą IVONKI, to podaje pełne
    > nazwisko :)
    >
    > No chyba że S. interpretuje jako STRONA.

    Podobnie w telewizyjnych wiadomościach: "Grzegorz W. aresztowany". I
    później "Wieczerzak [coś-tam coś-tam]".

    Generalnie większość ludzi nie pamięta, o czym słyszała w TV minutę
    temu, więc nie skojarzą, że Wieczerzak to Grzegorz W.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-21 09:57:20
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    >
    > Generalnie większość ludzi nie pamięta, o czym słyszała w TV minutę
    > temu, więc nie skojarzą, że Wieczerzak to Grzegorz W.

    to nie ma żadnego związku z ukrywaniem danych przd opinią, chodzi o ochronę
    danych podejrzanego.
    ale śmieszą faktycznie takie "wpadki" gdzie o mafiozie mówi sie przej Jan K
    pseudonim powiedzmy Kowal,
    a z a chwilę info że Jaka K odwiedziła zona Barbara Kowalska.

    najstarszy numer jaki pamiętam z tej serii to był Sobiesław Z - właściciel
    firmy Zasada Auto Poland

    macso

  • 4. Data: 2008-02-21 10:03:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "macso" <m...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > najstarszy numer jaki pamiętam z tej serii to był Sobiesław Z -
    > właściciel firmy Zasada Auto Poland

    Kiedyś było coś w radzaju "Jarosław W., syn prezydenta".

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 5. Data: 2008-02-21 10:08:57
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Generalnie większość ludzi nie pamięta, o czym słyszała w TV minutę
    > temu, więc nie skojarzą, że Wieczerzak to Grzegorz W.

    Nie wiem, który kaczor miał proces, ale było coś w stylu 'Jarosław K.
    brat prezydenta Lecha Kaczyńskiego' :))

    --
    k.

  • 6. Data: 2008-02-21 10:54:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    i z synem kosmonauty tez tak było :-)

  • 7. Data: 2008-02-21 12:52:06
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Kamil 'czemu' Bista pisze:

    > Nie wiem, który kaczor miał proces, ale było coś w stylu 'Jarosław K.
    > brat prezydenta Lecha Kaczyńskiego' :))

    Albo Pani Róża Hoffer, matka Huberta H.

    (ten bezdomny co nawrzucał prezydentowi - imiona i nazwisko, możliwe, że
    przekręcone, chodzi o sytuację).

    Arek

  • 8. Data: 2008-02-21 12:55:50
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> writes:

    [ciap]

    > I podano tam Zbigniew S.
    >
    > Ale jak się odsłucha to w audio za pomocą IVONKI, to podaje
    > pełne nazwisko :)

    Po to m.in. są znaczniki 'acronym' i 'abbr' w HTML -- żeby
    przeglądarki głosowe mogły odpowiednio taki zapis zinterpretować.

  • 9. Data: 2008-02-22 08:16:30
    Od: "Michał K." <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 11:03, Goomich <g...@u...to.wp.pl> wrote:
    > "macso" <m...@p...onet.pl> naskrobał/a
    wnews:fpji0a$4cd$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Kiedyś było coś w radzaju "Jarosław W., syn prezydenta".

    Ja pamiętam autentyk z Wyborczej, nie zapamiętałem tylko imienia, ale
    nie jest istotne, dajmy na to Wojciech.
    Otóż w gazecie przeczytałem tak: "Wojciech H. - syn znanego polskiego
    kosmonauty" :)

  • 10. Data: 2008-02-22 08:25:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 22 Feb 2008 00:16:30 -0800, Michał K.
    napisał(a):

    > Ja pamiętam autentyk z Wyborczej, nie zapamiętałem tylko imienia, ale
    > nie jest istotne, dajmy na to Wojciech. Otóż w gazecie przeczytałem tak:
    > "Wojciech H. - syn znanego polskiego kosmonauty"

    Było też "generał Mirosław H., jedyny polski kosmonauta".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać