    From: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: OC - klepanie vs wymiana drzwi
    Date: Thu, 19 Jun 2003 16:19:21 +0200

    yo
    Jakas panienka mi sie na parkingu w drzwi wbila. (i uciekla, ale na
    szczescie ktos zapamietal numery). Wgniecenie jakies 20x20 cm, 2-3 cm
    glebokie, w jednym miejscu pekniety/odpadniety lakier.

    Bede teraz likwidowal szkode z jej OC.
    - Czy likwidator moze kazac mi naprawiac (klepac i malowac drzwi)
    zamiast wymieniac? Na jakiej podstawie decyduje jaki bedzie typ
    naprawy?

    Auto ma niecale 6 lat, a "gwarancja na korozje perforacyjna" wynosi 72
    miesiace (czyli uplynie za 3 miesiace). Czy to moze byc podstawa do
    domagania sie wymiany drzwi na nowe zamiast klepania?

    Jak auto wyglada po takim zabiegu? Kolor ciemnozielony metalik. Czy
    bedzie widoczna duza roznica w kolorze lakieru, czy dobieraja w taki
    sposob, ze nie widac roznicy?

    Dzieki - pozdrawiam
    Grzegorz

    Honda Civic 1.4iS, '97

    PS. ten sam post jest tez na pl.misc.samochody, ale sprawa jest dla
    mnie wazna.