  • Data: 2005-01-28 14:10:13
    Temat: OC i jego kontrola
    Od: "Irex" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich!

    Art.86. Ustawy o Ubezpieczeniach Obowiązkowych mówi:
    "Osoba kontrolowana jest obowiązana okazać na żądanie organu obowiązanego
    lub uprawnionego do kontroli dokument potwierdzający zawarcie umowy
    ubezpieczenia obowiązkowego, zgodnie z warunkami tego ubezpieczenia, ważnej
    w roku kontroli, lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie."

    Mam pytanie odnośnie tego: czy UFG może w tym roku żądać ode mnie okazania
    dowodu opłacenia OC za rok 2004, czy mogła to zrobić tylko do końca 2004?
    Jeżeli może, to jak długo takie trzeba papierki przechowywać?

    Pozdro,
    Iro