  • 1. Data: 2005-01-27 11:20:02
    Temat: O Jezioranskim z scp.
    Od: "bouku.." <n...@m...com>

    Od: "klimon_solowiecki" <k...@y...com>
    Temat: Nawet, gdybym nie znal Nowaka-Jezioranskiego...
    Data: 27 stycznia 2005 12:11

    Nawet, gdybym nie znal Nowaka-Jezioranskiego i nie wiedzial, kim byl -
    wystarczyloby mi tylko popatrzec, kto teraz pieje peany na jego
    czesc... te wszystkie polskojezyczne zydki i kryptozydki, ta cala
    michnigowniarzeria... i gdzies tam w tle cale to zydowskie tatalajstwo,
    jakie rozlazlo sie po s.c.p. niczym robactwo... te Splewaczki, Egony,
    Jorgi i inne antypolskie gnidy...

    I to mi wystarczy, by wiedziec, kim byl Jan Nowak-Jezioranski, skazany
    prawomocnym wyrokiem sadu niemieckiego za kolaboracje z niemieckimi
    nazistami.

    Tymczasem prawdziwi patrioci - Gwiazda, Walentynowicz, Switon,
    Giertychowie i inni - sa tu opluwani przez byle zydowskie bydlatko.
    Ale przyjdzie i na was czas, holoto. Wiele na to wskazuje.

    ks

  • 2. Data: 2005-01-27 11:36:33
    Temat: Re: O Jezioranskim z scp.
    Od: "bouku.." <n...@m...com>

    Użytkownik "KS" <k...@k...pll> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bouku.." <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > To jednak prawda, że nikt tak nie potrafi opluć Polaka, jak inny Polak...
    >
    > KML

    Raczej antypolak! Narod wybrany jest podstepny.

    boukun

  • 3. Data: 2005-01-27 11:39:47
    Od: "KS" <k...@k...pll>

  • 4. Data: 2005-01-27 13:33:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KS wrote:

    > To jednak prawda, że nikt tak nie potrafi opluć Polaka, jak inny Polak...

    Musisz karmić tego porypanego trolla?

  • 5. Data: 2005-01-31 18:20:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> popełnił 27 sty 2005
    na pl.soc.prawo utwór news:ctaqiu$vi$3@opal.futuro.pl:

    > Musisz karmić tego porypanego trolla?
    A ja przekornie zapytam czy o/ż/rzeczony mógłby być za
    "cale to zydowskie tatalajstwo" i "byle zydowskie bydlatko"
    pociągnięty za:
    a/ ...szerzenie nienawiści na tle...
    b/ obrazę uczuć religijnych /katolików i innych chrześcijan/
    poprzez sugerowanie, że Jezus, jego Matka i inni szacowni
    wymienieni i w Ewangelii i w ST to oweż "bydlątka" i "tałatajstwo"
    ???

    --
    pozdro
    poreba