  • 1. Data: 2005-01-27 09:42:46
    Temat: Prośba o rade......ważne
    Od: "Jacek" <j...@v...pl>

    Witam, Czy może ktoś wie, jakie konsekwencje prawne niesie za sobą
    podpisanie przez zarząd gminy protokołu sprzedaży lokalu (W tym wypadku
    sprawa jest o tyle skomplikowana, ze jest to adaptowany strych), a nastepnie
    próba odstąpienia od niego, zmiana warunków sprzedaży, lub przedłużanie
    sprawy w
    przysłowiową nieskończność? Jaką moc prawną ma ten dokument? Taką samą jak
    umowa sprzedaży??? Słyszałem, że jest to obietnica sprzedaży, tylko, ze nie
    wiem z czym to sie je.......Dokument został juz podpisany przez zarzad
    gminy, członków wspolnoty i lokatorów, zawiera określenie stron umowy, kwoty
    .
    Dzieki za jakakaolwiek informacje
    Jacek