  • Data: 2008-02-26 19:29:26
    Temat: Numery rejestracyjne radiowozów policji
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy jest możliwe aby numery rejestracyjne dwóch nieoznakowanych samochodów
    Policji były takie same ?
    Pytanie bardzo dziwne ale na moim terenie (woj. Podkarpackie) są sobie dwa
    nieoznakowane auta (takie same modele różniące się jedynie typem nadwozi -
    kombi i hatchback) i o ile mnie pamięć nie myli mają takie same numery
    rejestracyjne...czy jest to mozliwe ? Z punktu widzenia rejestru samochodów
    nie mam racji ale ....jako że należą do Policji to czy mogą być jakieś
    ustępstwa....

    Pozdr.

    --
    Bugatti