    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Numer telefonu i RODO
    Date: Thu, 24 Jan 2019 09:58:57 +0100

    Gość składał reklamację na towar, jaki kupił u mnie.
    Ponieważ dzwonił do mnie z numeru komórkowego, którego numer się
    wyświetlił więc numer ten wpisano do formularza reklamacyjnego.
    Ponadto jego numer jest widoczny na stronach www, bo facet reklamuje
    swoje usługi transportowe.
    Teraz typ mnie straszy RODO, że "przetwarzam bez jego zgody" dane w
    zakresie numeru telefonu.
    Jeżeli to ma znaczenie, to reklamację składa "prywatnie" jako konsument,
    a usługi transportowe prowadzi, jako firma. Tu i tu jest ten sam numer
    telefonu.
    Czy mam się już bać tego RODO, czy jak?
    Jacek