  • 1. Data: 2003-03-31 08:58:15
    Temat: Nowe nazwisko a stara karta i prawo jazdy
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy po zmianie stanu cywilnego i co za tym idzie zmianą nazwiska posługiwanie
    się kartą bankomatową, na której widnieje nazwisko panieńskie jest
    wykroczeniem?
    Czy mogę posługiwać się prawem jazdy ze starym nazwiskiem, czy muszę koniecznie
    wymienić? Dodam tylko, że w dowód osobisty mam już na nowe nazwisko (w którym
    oczywiście jest także nazwisko panieńskie i wszystkie inne dane są takie same
    jak w prawie jazdy).

    Kinga

  • 2. Data: 2003-03-31 11:27:02
    Temat: Odp: Nowe nazwisko a stara karta i prawo jazdy
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Musisz wymienic wszystko. Prawo jazdy w szczególności. I nie szkodzi ze masz
    wszystko wpisane w dowodzie. Jesli pracujesz to zaklad pracy wysyla twoje
    pobory do banku na konto. Konieczna jest zmiana nazwiska w banku, gdyz
    zaklad pracy przesyla pieniadze oznaczone Twoim nowym na zwiskiem, a kiedy w
    banku widnieje Twoje panienskie to w 99 % cofna je z powrotem do pracodawcy.
    Ponadto czeka Cie jescze wymiana paszportu, zlozenie papierow w Urzedzie
    Skarbowym i inne kwiatki

    zycze cierpliwosci

    Joanna (mężatka od 1,5 roku) - też przez to przechodziłam :))