  • 1. Data: 2003-03-31 08:00:03
    Temat: Prawo lokalowe
    Od: Mariusz Jedrzejewski <m...@p...com.pl.nospam>

    Witam.
    Kiedys uslyszalem, ze jest mozliwosc uzyskania bezplatnych porad prawnych -
    dla ludzi, ktorzy nie dysponuja nadmiarem gotowki na prawnika.

    Owszem, moglbym tu zapytac, ale stopien rozleglosci mojego problemu jest tak
    szalony, ze wolabym sie umowic na rozmowe werbalna...

    Gdyby to bylo wazne, zalezy mi albo na Warszawie, albo na Szczecinie - bez
    roznicy.

    Dziekuje i pozdrawiam.

    --
    Mariusz J.

  • 2. Data: 2003-03-31 08:20:39
    Temat: Re: Prawo lokalowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mariusz Jedrzejewski napisał:
    > Owszem, moglbym tu zapytac, ale stopien rozleglosci mojego problemu jest tak
    > szalony, ze wolabym sie umowic na rozmowe werbalna...

    Alez w tej chwili także prowadzisz rozmowę werbalną!
    Verbum (łac.)- słowo :-)
    Przekaz pisany to także przekaz werbalny.
    Niewerbalnie byłoby gdybys narysował komiks (ale bez dymków!) lub
    posługiwał sie ideogramami :-)

    Powinieneś napisac raczej że zalezy Ci na rozmowie oralnej :-)))

    Albo zamiast silić się na wyszukane słownictwo którego nie rozumiesz
    napisać że zalezy Ci na kontakcie osobistym.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl