  • 21. Data: 2002-11-15 13:15:14
    Temat: Re: Niusonowela - licencje OEM :)
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Sprzedać ma prawo, ale czy użytkownik ma prawo uzywać?

    R.

  • 22. Data: 2002-11-15 13:49:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    OEM'a
    > zabronić
    >
    > Sprzedać ma prawo, ale czy użytkownik ma prawo uzywać?

    Można sprawdzić.Mam odkupiony od kumpla SO OEM-Win XP. WIN jest legalnie
    kupiony .Proszę o "podkablowanie" do Microsoftu.
    Zapraszam do zabawy wszystkich uważających że odkupienie systemu w wersji
    OEM i jego użytkowanie jest nielegalne.Mam czas i chętnie po sądach
    pochodzę.Chociaż uważam że to ja mam rację i nikt palcem nie kiwnie.

    Leszek

    GG 1631219

  • 23. Data: 2002-11-15 14:14:50
    Od: slawek_xl <s...@p...as.onet.pl>

    RZ wrote:

    > zabronić
    >
    > Sprzedać ma prawo, ale czy użytkownik ma prawo uzywać?

    Jeżeli nabywca nie miałby prawa używać byłoby to rozwiązanie idealne z
    punktu widzenia Microsoftu ;)

    Tylko po co byłby ten zakup???

    S.

  • 24. Data: 2002-11-15 14:30:38
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Jeżeli nabywca nie miałby prawa używać byłoby to rozwiązanie idealne z
    > punktu widzenia Microsoftu ;)
    >
    > Tylko po co byłby ten zakup???

    Do dalszej odsprzedaży ze sprzętem...

    R.