eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie › Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
  • Data: 2008-03-11 19:58:22
    Temat: Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    dostalem dzisiaj takie pisemko (za wycieraczka samochodu) ze z powodu
    niszczenia zieleni i parkowania na trawniku mam sie zglosic z prawem
    jazdy itd do strazy miejskiej pewnie po mandat.(trawnik miedzy
    blokami)

    Sprawa jednak wyglada nastepujaco - mam remont generalny i musze na
    trawnik wjechac zeby wypakowac wszystkie materialy (ktore jak wiadomo
    nie sa lekkie) a noszenie ich przez odcinek 100m chodnika jest troche
    meczace - chetnie skorzystam z pomocy panow straznikow. wjechac bede
    musial i tak kilka razy bo potem bede musial przewiezc meble - i tu
    pytanie - co mam w takiej sytuacji zrobic? podziekowac jakiej "milej"
    sasiadce za interwencje i udac sie po mandat? wyrzucic wezwanie i
    udawac ze wiatr ja wywial? czy moze zadzwonic/isc i wytlumaczyc ze mam
    taka i taka sytuacje i liczyc na wyrozumialosc panow straznikow?
    ile taki mandat moze wyniesc?
    poradzcie cos bo do tego balaganu w mieszkaniu brakowalo mi jeszcze
    takiej "atrakcji"