eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie › Re: Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
  • Data: 2008-03-11 21:14:52
    Temat: Re: Niszczenie zieleni samochodem - wezwanie do Strazy miejskiej - pomozcie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    t...@g...com pisze:
    > witam,
    > dostalem dzisiaj takie pisemko (za wycieraczka samochodu) ze z powodu
    > niszczenia zieleni i parkowania na trawniku mam sie zglosic z prawem
    > jazdy itd do strazy miejskiej pewnie po mandat.(trawnik miedzy
    > blokami)

    I prawidłowo.

    > Sprawa jednak wyglada nastepujaco - mam remont generalny i musze na
    > trawnik wjechac zeby wypakowac wszystkie materialy (ktore jak wiadomo
    > nie sa lekkie) a noszenie ich przez odcinek 100m chodnika jest troche

    A co to kogo obchodzi? Wynajmij pomocników.

    > meczace - chetnie skorzystam z pomocy panow straznikow. wjechac bede

    Nie należy to do ich obowiązków.

    > musial i tak kilka razy bo potem bede musial przewiezc meble - i tu
    > pytanie - co mam w takiej sytuacji zrobic? podziekowac jakiej "milej"
    > sasiadce za interwencje i udac sie po mandat? wyrzucic wezwanie i

    Nie "miłej", a miłej. Jakby była niemiła, to miałbyś "przypadkiem"
    porysowaną karoserię ;->

    > udawac ze wiatr ja wywial? czy moze zadzwonic/isc i wytlumaczyc ze mam
    > taka i taka sytuacje i liczyc na wyrozumialosc panow straznikow?
    > ile taki mandat moze wyniesc?

    Jeśli obiecasz nigdy więcej tego nie robić to może się ulitują, ale jak
    przyłapią ponownie - będziesz miał przerąbane. I się nie zdziw, jeśli
    administracja zażąda pokrycia kosztów "naprawy" trawnika.