eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową-termin › Niezgodność towaru z umową-termin
  • Data: 2007-08-13 05:27:02
    Temat: Niezgodność towaru z umową-termin
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Nabyłem aparat cyfrowy w sklepie (netowym, ale to w zasadzie
    nie tak istotne). Aparat zszedł. Zażądałem wymiany zgodnie
    z "USTAWĄ o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej"
    Art. 8 p.1 (na podstawie niezgodności towaru z umową,
    jako, że nie upłynęło 6 miesięcy od sprzedaży obowiązywał
    Art.4 p.1).

    No i teraz to: (Art.4 p.3) "Jeżeli sprzedawca, który otrzymał
    od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie
    ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się,
    że uznał je za uzasadnione."

    Co oznacza "ustosunkował się?" Czy dobrze myślę, że jedynie
    satysfakcjonująca odpowiedź to "wymienię"/"nie wymienię"?
    Bo ja dostałem maila "prześlemy do serwisu, serwis stwierdzi,
    dlaczego powstało uszkodzenie a pan czekaj"...
    Jak mniemam, nie jest to "ustosunkowanie się"? (Może ktoś
    ma linka do orzecznictwa- nie udało mi się wygooglać).
    Bo poza tym termin już minął (14 dni nawet jakby liczyć
    jako robocze) i chcę gości ponaglić z użyciem innych argumentów ;-)

    Dzięki za informacje.


    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1