  • Data: 2007-08-13 10:49:03
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową-termin
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co pisze:

    > Co oznacza "ustosunkował się?" Czy dobrze myślę, że jedynie
    > satysfakcjonująca odpowiedź to "wymienię"/"nie wymienię"?

    Dokładnie tak

    > Bo ja dostałem maila "prześlemy do serwisu, serwis stwierdzi,
    > dlaczego powstało uszkodzenie a pan czekaj"...

    Czyli nie ustosunkowali się.

    > Jak mniemam, nie jest to "ustosunkowanie się"? (Może ktoś
    > ma linka do orzecznictwa- nie udało mi się wygooglać).

    Powiedz im, że czas minął i mają Ci na miejscu dać nowy albo zwrócić
    kasę, jak będą pyskować to idź do rzecznika on ci wszystko załatwi

    > Bo poza tym termin już minął (14 dni nawet jakby liczyć
    > jako robocze) i chcę gości ponaglić z użyciem innych argumentów ;-)

    Weź swoją kopią pisma, pokaż im datę, pokaż treść ustawy i zażądaj
    wydania nowego aparatu (acha weź wszystko co zostało Ci ze starego -
    opakowania, instrukcje itp. :) )

    > Dzięki za informacje.

    powodzenia :)

    pozdrawiam.