    From: Shera <s...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodnosc towaru z umowa
    Date: Sat, 20 Jan 2007 22:13:50 +0100

    Witam. Aukcje allegro.
    Wyszukalem w zakonczonych aukcjach taka oto aukcje:
    http://www.allegro.pl/item142107952_felgi_17_cali_5_
    srub_108_95_mm_et_55_bbs_rm.html

    Zadzwonilem do sprzedajacego, okazalo sie ze nie bylo chetnych, felgi sa
    nadal do kupienia. Wytargowalem cene 600zl. Pojechalem osobiscie po
    odbior felg ktore byly idealne dla mojego auta - rozstaw 5x108.
    Przejazd kosztowal mnie ok.200zl. Wszystko wydawalo sie ok,
    zaplacilem, wrocilem do domu. Na drugi dzien zalozylem opony na felgi,
    wywazylem i chcialem zalozyc do auta. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy
    okazalo sie ze felgi nie pasuja! Ich rozstaw to 5x112! Natychmiast
    dzwonilem do sprzedawcy, ale nie odbieral. Napisalem maila z prosba o
    wyjasnienie oraz propozycje rozwiazania problemu. Napisalem ze chce
    na konto kwote 600zl (koszty dojazdu juz pokryje) a niech on sie martwi
    i zabiera te felgi ode mnie. Moge nawet wyslac mu poczta. W koncu to
    jego blad. Od tej pory sie sprzedawca nie odezwal. Dzisiaj dzwonilem do
    niego, odebrala jakas kobieta i mowi ze nie ma tu zadnego mezczyzny, ona
    jest z zupelnie innego miasta a numer telefonu ma od 2 lat. Czyli
    probuje sie wycofac jak tchorz. Ja nie mam kasy na nastepne felgi, ani
    felg do auta. Stoje w miejscu. Czy moge jakos to rozwiazac madrze?
    Nie mam zadnej umowy, wiem tylko gdzie mieszka i mam jego dane adresowe...
    Aha, wplacalem mu 300zl zaliczki na konto, a drugie 300zl przy odbiorze.
    Prosze o pomoc.
    Pozdrawiam!