eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieżetelny wykonawca - prośba o poradęNieżetelny wykonawca - prośba o poradę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "smint" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieżetelny wykonawca - prośba o poradę
    Date: Mon, 28 May 2012 21:16:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <jq0itn$qq0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-100-5.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338232567 27456 84.10.100.5 (28 May 2012 19:16:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 May 2012 19:16:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: smint
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704318
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Proszę o pomoc.
    Mam problem ze stolarzem. Podpisałem z nim umowę na wykonanie usług
    stolarskich. Wpłaciliśmy mu zadatek i zapłaciliśmy za wykonaną część
    prac.
    Termin wykonania prac jest określony na "3 do 12 tygodni od wpłaty
    zadatku i zostanie uzgodniony z Klientem indywidualnie" - ale w umowie
    nic takiego nie dopisywaliśmy. 12 tygodni minęło ok 1,5 miesiąca temu.
    Poza tym określono w umowie, że
    "dopuszcza się opóźnienia w realizacji zamówienia z przyczyn
    niezależnych od firmy X, o których klient zostanie poinformowany przed
    terminem montażu". Nie dostaliśmy jednak żadnego sensownego
    uzasadnienia opóźnienia prac.
    Kontakt ze stolarzem jest utrudniony,
    praktycznie nie odbiera telefonów, nie oddzwania, nie odpowiada na
    maile". Jak już zdarza mu się oddzwonić, to coś ściemnia, podaje
    jakieś przybliżone terminy i potem znowu się nie odzywa.

    Chcemy rozwiązać (zerwać?) umowę, żądać zwrotu zadatku. Jak to zrobić?
    Co powinno być w takiej umowie zawarte? Wystarczy to wysłać listem
    poleconym z potwierdzeniem odbioru? Czy jeżeli umowę chcemy zerwać z
    winy Wykonawcy to możemy żądać zwrotu podwójnego zadatku?

    Z powodu opóźnienia w pracach stolarskich stoi pozostała robota, nie
    może wejść ekipa wykończeniowa. Ja płacę czynsz a nie mogę mieszkać w
    tym mieszkaniu. Czy mogę z tego tytułu dochodzić jakiegoś
    odszkodowania? Jak się do tego zabrać? W umowie nie ma nic na temat
    kar za niewywiązanie się z umowy.

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1