  • 41. Data: 2018-01-22 02:20:50
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-21, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Jeszcze raz zapytam - jakie w ogóle wartośc mają zeznana osoby w silnej
    > traumie, która właśnie straciła dziecko, jest zapewne na silnych
    > psychotropach i sama się zapewne obwinia?

    Nb. chyba w Rzepie wyczytałem, że pani odmówiła składania wyjaśnień.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2018-01-22 07:40:05
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Nam sie udało te rzeczy pousuwać i pozabezpieczać. Da się, tylko własną
    > wygodę trzeba upchnąć trochę głębiej. Kotów nie mamy. Największy problem
    > mieliśmy z zabezpieczeniem fabrycznych zabezpieczeń typu zamki bramek na
    > schody. Z oknami to mamy na nich folie a i tak, w jednym newralgicznym
    > miejscu jest dodatkowe zabezpiecznie płytą pleksi.

    Jaja sobie robisz?
    Nie wierzę, że są jeszcze takie oszołomy! :)
    To ja już dawno powinienem stracić życie, lub chociażby podróżować na
    wózku inwalidzkim.
    Może przetrwałem dzieciństwo dzięki instynktowi samozachowawczemu,
    wygrywając wyścig z selekcją naturalną?

    --
    Wiesiaczek (dziś z Ciechocinka)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 43. Data: 2018-01-22 07:44:27
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Na ogół niestety fekaliami, ale wtedy niemowlak był w łóżeczku, z
    > którego się sam nie był w stanie wydostać. Drzwi do kibla, o zgrozo
    > zostawiałem otwarte. Po defekacji, trzeba sprawdzić czy wszystko z
    > niemowlakiem ok.

    Znam kolegę, który po każdym spacerze z dzieckiem w wózku zdejmował
    kółka od wózka i je szorował w łazience.
    Ty może z tych jesteś?

  • 44. Data: 2018-01-22 08:15:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > którego się sam nie był w stanie wydostać. Drzwi do kibla, o zgrozo
    > zostawiałem otwarte. Po defekacji, trzeba sprawdzić czy wszystko z

    Pytałem pana doskonałego co robi jak go dwójka w trasie złapie. Bo wiemy
    już, że nie tankuje.

    Shrek

  • 45. Data: 2018-01-22 08:17:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tu akurat gość ma otyle rację,ze może się okazać, ze się nie da.
    > Tankowanie, to jeszcze możesz zaplanować, ale powiedzmy spalenia żarówki
    > i konieczności jej wymiany na najbliższej Stacji Paliw, czy parkingu nie
    > przeskoczysz. Z wnętrza pojazdu też tego nie zrobisz.

    Daj spokój - on jest przygotowany na wszystko. Ma zapasowy samochód i
    zapasową żonę. I skład niebezpiecznych przedmiotów na tylnej kanapie.

    Shrek

  • 46. Data: 2018-01-22 08:18:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale ja nigdy nie twierdziełem, że jak masz w domu stolarnie z zakładem
    > szklarskim i nie chcesz zmieniać stylu zycia to jest tam dla dziecka
    > bezpiecznie. Założyłem, że został włożony pewien wysiłek w
    > zabezpieczenie domu.

    Ale twierdzisz, że w domu jest bezpiecznie a w foteliku nie. Więc ptram
    co wozisz na tylnej kanapie?

    Shrek

  • 47. Data: 2018-01-22 08:50:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pytałem pana doskonałego co robi jak go dwójka w trasie złapie. Bo wiemy
    > już, że nie tankuje.

    A to zwracam honor. To faktycznie cieższy przypadek.
    Pewnie zaparkowałbym pod oknem stacji i poprosił obsługę o baczenie.

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2018-01-22 08:54:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to zwracam honor. To faktycznie cieższy przypadek.
    > Pewnie zaparkowałbym pod oknem stacji i poprosił obsługę o baczenie.

    Widzisz - da sie. Zatankować też da się. A teraz jeszcze napisz co tak
    niebezpiecznego trzymasz na tylnej kanapie i możemy się rozejść;)

    Shrek

  • 49. Data: 2018-01-22 09:20:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Widzisz - da sie. Zatankować też da się. A teraz jeszcze napisz co tak
    > niebezpiecznego trzymasz na tylnej kanapie i możemy się rozejść;)

    A nie pomyliły ci się role? Przecież to ja twierdzę, że się da i nie
    trzeba zostawiać dzieciaka bez opieki. Nawet dla ekstremalnej kupy nie trzeba.
    O tylnej kanapie też już napisałem - to nie o tylną kanapę chodzi.

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2018-01-22 09:26:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nie pomyliły ci się role? Przecież to ja twierdzę, że się da i nie
    > trzeba zostawiać dzieciaka bez opieki. Nawet dla ekstremalnej kupy nie trzeba.
    > O tylnej kanapie też już napisałem - to nie o tylną kanapę chodzi.

    A możesz powtórzyć? Bo wiesz - wydaje mi się, że co jak co, ale fotelik
    to bezpieczne miejsce. Więc?

    Shrek