  • 11. Data: 2005-07-04 07:18:51
    Temat: Re: Nieudana wyplata z bankomatu - reklamacja odrzucona
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Marcin napisał(a):

    > Czyli w przypadku reklamacji wyplaty z bankomatu klient jest zawsze
    > na straconej pozycji?

    jedyna rada na przyszlosc (jesli tego nie zrobiles) to ponowic probe wyplaty

    jak ktos juz tu napisal, jesli za pierwszym razem ci nie wyplacil to byc
    moze wyplaci ci za drugim, a poza tym banknoty z pierwszej wyplaty moga
    pojawic sie w drugiej

  • 12. Data: 2005-07-04 08:37:36
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > jak ktos juz tu napisal, jesli za pierwszym razem ci nie wyplacil to byc
    > moze wyplaci ci za drugim, a poza tym banknoty z pierwszej wyplaty moga

    Niedawno moja dziewczyna miała ciekawą sytuację z bankomatem BGŻ. Starsze
    małżeństwo próbowało przed nią wypłacić pieniądze. Po kilku minutach walki z
    bankomatem odeszli z niczym. Włożyła swoją kartę, wpisała PIN, wybrała kwotę
    i bankomat wypłacił jej o 700 zł za dużo. Całe szczęście, że ci pańswto nie
    zdążyli jeszcze zbyt daleko odejść. Podobno mieli bardzo zdzwione miny,
    kiedy wręczyła im wypłacaną wcześniej gotówkę.

    Przemek

  • 13. Data: 2005-07-04 19:22:36
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    Użytkownik "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:daasmo$nj5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > zdążyli jeszcze zbyt daleko odejść. Podobno mieli bardzo zdzwione miny,
    > kiedy wręczyła im wypłacaną wcześniej gotówkę.

    A moja przygoda z euronet dziś był taka, że bankomat mielił przez ok 5 min w
    środku po czym wydał mi dłuuugi kwit z informacją o swojej wewnętrznej
    awarii i nieobciążeniu mojego konta - okaże się - muszę zachwać ten twit
    :-))
    no cóż ale to sprzęt IBM.

    WojtekPL

  • 14. Data: 2005-07-05 01:47:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WojtekPL wrote:

> [...]
    > środku po czym wydał mi dłuuugi kwit z informacją o swojej wewnętrznej
    > awarii i nieobciążeniu mojego konta - okaże się - muszę zachwać ten twit

    Zaraz... Czy Euronet czasem na Windows nie chodzi? Kiedyś w jakimś z
    bankomatów widziałem elegancki Niebieski Ekran Śmierci...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 15. Data: 2005-07-07 10:19:57
    Od: majak<m...@w...pl>

    w przypadku próby kolejnej wypłaty-co jeśli sytuacja sie powtórzy?próbować az
    wyzeruje sie konto???

    -> http://usenet.pomocprawna.info