  • 1. Data: 2005-07-03 09:11:00
    Temat: Nieudana wyplata z bankomatu - reklamacja odrzucona
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Wyplacalem w placowce MultiBanku (BRE) z bankomatu Euronetu karta
    mBanku (BRE) pieniadze jak wiele razy wczesniej. Jednak pechowego
    razu bankomat nie dal pieniedzy a transakcja byla uznana za poprawa.
    Zlozylem reklamacje w mBanku. Zostal odrzucona. Ponowna reklamacja
    odrzucona.
    Arbiter bankowy tez rozpatrzyl sprawe na korzysc banku. Za kazdym razem
    dostaje
    odpowiedz, ze wedlug Euronetu wszystko bylo dobrze. Czyli pewnie
    mi sie wydawalo, ze pieniedzy nie dostalem...
    Sa jeszcze jakies szanse na odzyskanie pieniedzy od BRE / Euronetu?
    Zastanawiam sie nad pozwem sadowym. Ale moze ktos orientuje sie czy
    w sadzie wydruk z bankomatu z informacja, ze transakcja byla poprawna
    takze zakonczy sprawe? I jakich kosztow sie spodziewac bo pewnie
    te moga przekroczyc szybko sporna wyplate. Chyba, ze jeszcze jest
    jakas isntytucja poza Arbitrem bankowym?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-03 09:40:33
    Od: Szyszkowa <s...@g...pl>

    Teoretycznie prawdy mozna dojsc porownujac ilosc gotowki w automacie
    (spia z natury) z suma wyplaconych kwot.
    Kiedys mialem podobna sytuacje- konsultant powiedzial, ze taka bedzie
    procedura i faktycznie pieniadze z powrotem wplynely na moje konto.

    --
    Ciemna Cytrynka
    1,8

  • 3. Data: 2005-07-03 10:28:51
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > odpowiedz, ze wedlug Euronetu wszystko bylo dobrze. Czyli pewnie
    > mi sie wydawalo, ze pieniedzy nie dostalem...

    Bank ustala czy wziales kase czy nie, po ilosci banknotow w bankomacie.
    Jesli wedlug ich jest ok, tzn ze moze po Tobie ktos wyplacal i mu twoja kasa
    wyszla;) Jesli bylo takie cos to ciezko bedzie Tobie udowodnic, ze kasy nie
    dostales

    --
    Pozdrawiam Lincoln
    Fiat Tipo 1,4ie PMS+LPG Edition

  • 4. Data: 2005-07-03 10:39:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości

    Zgodnie z art. 6 kc to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia, że do
    wypłaty nie doszło. Jak chcesz ten obowiązek zrealizować?

  • 5. Data: 2005-07-03 12:10:25
    Od: "...loading !!!!!!!67%" <w...@g...pl>

    > Zgodnie z art. 6 kc to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia, że do
    > wypłaty nie doszło. Jak chcesz ten obowiązek zrealizować?

    Czyli następnym razem filmuj całą operację pobierania pieniędzy

  • 6. Data: 2005-07-03 12:15:19
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kasa
    > wyszla;) Jesli bylo takie cos to ciezko bedzie Tobie udowodnic, ze kasy

    Wedlug Euronetu wszystko sie zgadza i nie zostaly zadne banknoty.
    Kiepsko....

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2005-07-03 12:17:30
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    > Zgodnie z art. 6 kc to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia, że do
    > wypłaty nie doszło. Jak chcesz ten obowiązek zrealizować?

    Czyli w przypadku reklamacji wyplaty z bankomatu klient jest zawsze
    na straconej pozycji?
    No bo przeciez nie bede chodzil z kamera po kazda wyplate z bankomatu...
    Czas chyba zaczac olewac bankomaty i brac pieniadze w kasie...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2005-07-03 13:33:59
    Od: "Joten" <213@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl>

    > Czyli w przypadku reklamacji wyplaty z bankomatu klient jest zawsze
    > na straconej pozycji?
    > No bo przeciez nie bede chodzil z kamera po kazda wyplate z bankomatu...

    AFAIK wiekszosc bankomatow [przynajmniej te w duzych miastach] ma
    monitoring - wiec bank powinien miec jakies tasmy czy zapis tego, co sie
    dzialo, na twardych dyskach. Problem w tym, jak zmusic bank, by udostepnil
    te materialy - skoro jest mu to kompletnie nie na reke... :-/

    --
    j.

  • 9. Data: 2005-07-03 14:37:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości
    > Czyli w przypadku reklamacji wyplaty z bankomatu klient jest zawsze
    > na straconej pozycji?

    Nie. U mnie w rodzinie już 2 razy były reklamacje i zostały one uznane. ;]

    > No bo przeciez nie bede chodzil z kamera po kazda wyplate z bankomatu...

    Każdy bankomat jest monitorowany. Niestety nie wiem, co ile czasu materiał
    jest nadpisywany. Może się okazać, że już nawet nagrania nie ma. :P

  • 10. Data: 2005-07-03 14:49:07
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Wedlug Euronetu wszystko sie zgadza i nie zostaly zadne banknoty.
    > Kiepsko....

    Wedlug tego co sie dowiedzialem, ostania szansa to isc do banku i zapytac,
    niech ustala kto bral kase po Tobie. Ale pewnie i tak gosc sie nei
    przyzna:/. Jesli nie bylo kasy w "zwrotach" to juz koniec;)