eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy fachowiec - pomocyNieuczciwy fachowiec - pomocy
  • Data: 2003-07-27 17:38:43
    Temat: Nieuczciwy fachowiec - pomocy
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pewna firma zamontowała u mnie nowe rynny na miejsce starych. Po kilku
    tygodniach w wyniku dużego wiatru rynny odczepiły się, spadły na ziemię i
    połamały się. Okazało się, że na szerokich hakach zostały zamonotwane wąskie
    rynny. Wielokrotnie już dzwoniłem do firmy, która to wykonywała, byłem tam
    też z prośbą o naprawienie usterki powstałej w wyniku nieprawidłowego
    montażu. Moje prośby okazały się bezskuteczne.
    Proszę o pomoc, co mam zrobić, aby firma wreszcie przyjechała naprawić
    usterkę. Myślę, że dobrym sposobem będzie złożenie reklamacji. Proszę o
    podanie przykładowej treści. Wiem, że można zamieścić klauzulę w stylu 'brak
    odpowiedzi na reklamację w terminie X dni, uznam za zgodę na zwrot kosztów
    poniesionych przeze mnie w fakturze". Przepraszam za potoczny język :)

    Dzięki z góry .
    Bartek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1