  • Data: 2006-04-19 18:38:43
    Temat: Nieuczciwy dłużnik - prośba o porad
    Od: "Delfinek" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam problem z dłużnikiem
    - od dłuższego okresu zalega mi pieniądze tłumacząc się z dnia na dzień, że
    odda na drugi dzień...

    Cierpliwość się skończyła - w związku z czym pytanie:
    Gdzie się udać by egzekwować swoje pieniądze ?

    Jako dowód pożyczki mam wyciąg z banku, emaile oraz smsy.

    Dłużnik jest mi znany, choć dopiero teraz zaczął sprawiać problemy, w końcu
    przestał nawet odpowiadać na maile i telefony.

    Gdzie iść, co zabrać...itp ?

    Paweł.