  • 31. Data: 2008-11-05 10:52:45
    Temat: Re: Nietrzeźwy i niepełnosprawna
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Ja jestem oburzy. To tak jakby sąd zakazał mi chodzić na nogach na
    > drodze publicznej. Może?

    pewnie może:O(
    teraz rozumiesz ile jeszcze nam brakuje do średniowiecznego prawa
    rzymskiego?

  • 32. Data: 2008-11-05 13:55:46
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > pewnie może:O(teraz rozumiesz ile jeszcze nam
    > brakuje do średniowiecznego prawa rzymskiego?

    Rozumiem, że Ty obstajesz za przyzwoleniem dla
    pijaków na ich pałętanie się i powożenie wszelkimi
    dyliżansami (nie samochodami) po publicznych
    drogach? Taka futurystyczna demokracja, tak?

  • 33. Data: 2008-11-05 17:48:16
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Rozumiem, że Ty obstajesz za przyzwoleniem dla pijaków na ich pałętanie
    > się i powożenie wszelkimi dyliżansami (nie samochodami) po publicznych
    > drogach? Taka futurystyczna demokracja, tak?

    jeśli uważasz że picie alocholu jest przestępstwem to powinno się to
    wprowadzic do kodeksu karnego,

    bo jak narazie to pieszy ma prawo byc pijany, zaspany, niepełnosprawny....

  • 34. Data: 2008-11-05 18:52:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2008, zifron wrote:

    > Ale chyba w formule "zakaz poruszania się czymkolwiek".

    Prawdą jest że AFAIR tylko takie formy występują w praktyce.

    > Skąd sąd ma wiedzieć
    > czym jeżdżę - jednośladem, bryczką, motorowerem?

    Co faktu, ze sąd mógłby popatrzeć w sufit i wylosować bryczkę
    nie zmienia.
    Ale jak sądzę owa "praktyczność" ma na celu zapobieżenie próbom
    obejścia zakazu - dostał zakaz na rower to zacznie jeździć
    hulajnogą (nic to że po drodze nie wolno, ale zakazu sądowego
    nie łamie więc dostałby najwyżej mandat).

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2008-11-05 20:16:36
    Od: "zifron" <z...@c...pl>

    > Prawdą jest że AFAIR tylko takie formy występują w praktyce.

    W praktyce sądowniczej? E, bujasz.

    pozdr
    zebron

  • 36. Data: 2008-11-05 20:54:14
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > bo jak narazie to pieszy ma prawo byc pijany, zaspany, niepełnosprawny....

    Zgadzam się w pełni. Do tego może być zarzygany i nieprzytomny nawet - jego
    sprawa, byleby wtedy NIE BRAŁ UDZIAŁU W RUCHU DROGOWYM. Paniał ?

  • 37. Data: 2008-11-05 22:23:12
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Zgadzam się w pełni. Do tego może być zarzygany i nieprzytomny nawet -
    > jego sprawa, byleby wtedy NIE BRAŁ UDZIAŁU W RUCHU DROGOWYM. Paniał ?

    a co rozumiesz przez branie udziału w ruchu drogowym przez pieszego?

  • 38. Data: 2008-11-06 06:04:55
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > a co rozumiesz przez branie udziału w ruchu
    > drogowym przez pieszego?

    Przefiltruj moje posty.
    Wszystko już pisałem razy kilka wyżej.

    pozdr

  • 39. Data: 2008-11-06 09:32:35
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "ChOpLaCz" napisał:
    > Przefiltruj moje posty.
    > Wszystko już pisałem razy kilka wyżej.

    filtr mi się zapchał, więc możesz powtórzyć?

    co rozumiesz przez branie udziału w ruchu drogowym przez pieszego?

  • 40. Data: 2008-11-06 12:04:04
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > co rozumiesz przez branie udziału w ruchu
    > drogowym przez pieszego?

    Uruchom wyobraźnie i wymyśl sobie cokolwiek "z
    życia", co ma związek z pieszym :) i miejscem -
    drogą publiczną.
    - kolumna pieszych (wycieczka lub wojsko)
    - pchanie wózka ze złomem
    - prowadzenie rowera
    i wiele, wiele innych, gdzie pieszy choć "na
    nogach", jest normalnym uczestnikiem ruchu
    drogowego i musi stosować się do przepisów (w tym
    m.in. trzeźwości). Jak będziesz sie upierał, to
    podam Ci kilka zupełnie absurdalnych sytuacji, w
    których można stracić prawko :)

    pozdr