  • 41. Data: 2008-11-06 15:24:39
    Temat: Re: Nietrzeźwy i niepełnosprawna
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "ChOpLaCz" napisał:

    > Uruchom wyobraźnie i wymyśl sobie cokolwiek "z życia", co ma związek z
    > pieszym :) i miejscem - drogą publiczną.
    > - kolumna pieszych (wycieczka lub wojsko)
    > - pchanie wózka ze złomem
    > - prowadzenie rowera
    > i wiele, wiele innych, gdzie pieszy choć "na nogach", jest normalnym
    > uczestnikiem ruchu drogowego i musi stosować się do przepisów (w tym m.in.
    > trzeźwości).

    ok, uruchamim wyobraźnię, pieszy wchodzi na skrzyżowanie, jest czerwone
    swiatło więc stoi, na zielonym wymusza pierwszeństwo a potem z nadmierną
    prędkoscią udeża we wlokącego się przed nim tira:
    O)
    albo inaczej, z drogi krojowej wchodzi na autostradę A4, a ponieważ jest
    niepełnosprawny nie jest w stanie osiągnąć minimalnej prędkosci 40km/h i
    stwarza zagrożenie ruchu, dogania go patrol i zabiera prawo jazdy,
    oczywiscie wcześniej każąc dmuchć w balonik:O)

    takie sytuacje miałęś na myśli?

    >Jak będziesz sie upierał, to podam Ci kilka zupełnie absurdalnych sytuacji,
    >w których można stracić prawko :)

    absurdów mi nie musisz podawać, widzę je na co dzień:O(

  • 42. Data: 2008-11-06 19:09:07
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > ok, uruchamim wyobraźnię, pieszy wchodzi na skrzyżowanie, jest czerwone
    > swiatło więc stoi,

    Gościu. Kończę z Tobą dyskusję, bo ja raczej nie cierpię na nadmiar wolnego
    czasu, a Ty - jak widzę - ani nie chcesz się czegoś nowego dowiedzieć, ani
    rozwiać swoich wątpliwości, tylko chyba podroczyć się jedynie.

    pozdrawiam ozięble

  • 43. Data: 2008-11-06 21:31:30
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Jako kontrast dla sytuacji, w której nawet idąc piechotą można stracić
    prawko, inna sytuacja, gdy ktoś jest absolutnie nietykalny. Żenada.
    66,Posel_Kurski_zatrzymany_przez_policje.html