  • Data: 2004-12-13 19:39:01
    Temat: Nieszczęsny spadek
    Od: "darek" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wygląda tak:

    1. Jest dom, warsztat, działka
    2. Właściciel, mój dziadek, umiera 2 lata temu i nie zostawia testamentu
    3. Do tej pory nie było żadnej sprawy spadkowej - AFAIK
    4. Dziedziczą 2/4 mój wujek, ? ja i ? mój brat, moja mama nie żyje
    5. Cały czas w domu, gdy dziadek żył i obecnie mieszka wujek z rodziną
    6. Mnie i mojego brata nie interesuje ani dom, ani warsztat, ani działka
    7. Z moim wujkiem ani jego rodziną nie utrzymuję kontaktu
    8. Urząd miasta informuje mnie o zaleganiu z tytułu podatku od
    nieruchomości - jako właściciela, którą dziedziczę po dziadku.

    Jak rozwiązać tą sprawę abym nie był obciążany z tytułu nie płacenia,
    posądzany o nieregulowanie podatków i należności? Jak najlepiej najszybciej
    rozwiązać tą sprawę od strony prawnej?

    TIA
    Pozdrawiam

    Darek